ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:19




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012 21:12 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Weer een superleuk boek van Caroline Linden. De vorige drie in de serie waren ook al toppertjes. Het boek had vooral in het begin een onverwachte wending en Anthony en Celia komen elkaar vier jaar later weer tegen. Celia wat ouder en wijzer en Anthony nog steeds stapelverliefd op haar, maar inmiddels een rijk man.
Heerlijke dialogen, spannende scènes, véél erotiek en een leuke onderlinge verstandhouding tussen Anthony en Celia. Ondanks alle tegenwerking die ze krijgen en alle redenen waarom ze niet bij elkaar zouden passen, vallen ze als een blok voor elkaar. Ik vond vooral Anthony om te smelten: zo lief én stoer én een echte gentleman én de perfecte minnaar, etc., etc.

Het einde had van mij niet zo gehoeven, er werd nog even snel een intrige en een moordaanslag in verwerkt en de vader van Anthony kwam nog even ten tonele. Maar dat mocht de pret niet drukken van een verder erg leuk boek.

Cijfer: 8,5

Saskia d.d. 03-11-2010

--------------------------------------------------------------

Het is een heerlijk verhaal…
Celia is van een vrolijke meid veranderd in een treurige dame. Anthony, die toch al heel lang gevoelens voor haar heeft, kan het gewoonweg niet verdragen dat ze zo ontzettend verdrietig is.
Hij is een heerlijke, gevoelige, zich zelf wegcijferende man en gaat ervoor om die lach terug te krijgen. Mocht hij meer krijgen, is dat welkom.
Mooie dialogen, enige humor, redelijke portie erotiek… Grappig hoe haar moeder nog een beetje romantiek mee pikt.
Kortom een hele mooie serie bij elkaar.

Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 30-12-2010

--------------------------------------------------------------

Celia Reed, zus van David en Exeter uit de vorige delen van deze reeks, ziet na jaren haar jeugdvriend Anthony Hamilton weer, en de vonk slaat over.
Dit vond ik een schitterend verhaal, heel apart ook, hoe haar leven met haar eerste echtgenoot in dagboekvorm wordt verteld. Anthony is de bekeerde losbol, hij en Celia zijn gewoon voor elkaar geschapen. Celia is zowat de enige die door zijn masker heen kan kijken.

Cijfer: 9

Martine d.d. 14-03-2013

--------------------------------------------------------------

Mooi verhaal, eigenlijk vond ik alle boeken van Caroline Linden die ik tot hiertoe heb gelezen goed. Ik vond dat Anthony zich eerder voordeed als een losbol, dan dat hij er in feite echt een was. Er deden ook wat interessante bijfiguren in mee. Op het einde kregen we nog wat spanning.

Cijfer: 8,5

Marleen d.d. 14-03-2013

--------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling