ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:46




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 16:52 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik vond het een erg leuk boek. Marcus is eerst een typische hautaine hertog die alles beter weet. Hannah is intelligent, charmant en laat zich de kaas niet van het brood eten. Marcus is niet gewend aan mensen die hem tegenspreken maar hij merkt dat deze dame steeds belangrijker voor hem wordt!

Leuke dialogen, humor, erotiek, leuke bijfiguren en een spannende valsemuntenbende die opgerold moet worden.

Beoordeling: 8,5

Saskia d.d. 05-05-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal op zich was goed, alleen wat langdradig. De hoofdpersonages waren wel leuk. Het was wel jammer dat Marcus Reece (Hertog van Exeter) best wel droog en stijf was. Dat was Caroline Linden in elk geval niet. Leuk hoe ze haar mondje klaar had in het begin tegen Marcus. Jammer was dat Marcus ook geen band kreeg met Molly. Het einde was wel een beetje slap. Weinig leuke bijrollen.
Het verhaal is niet goed uitgewerkt. Ik voelde ook geen spanning. Weinig erotiek. Iets meer humor.

Cijfer: 7

Chickening d.d. 01-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik geef het ook een zeven. Zeker geen onvergetelijk verhaal!

Marleen d.d. 02-07-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het nog een kleine 8 waard.
Het verhaal op zich vond ik wel goed, het leest ook lekker weg.
Hannah vond ik als domineesvrouw niet op haar mondje gevallen en Marcus was eerst wat te stijf.
De overgang van elkaar niet mogen en dan wel,vond ik te kort. Ik vond de spanning wel goed tussen hen.
Kortom geen topper, maar ook niet slecht.

Ladybug d.d. 2-11-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had het boekje al een keer eerder gelezen en vond het toen maar 'mwa', maar de afgelopen week was ik bijna energieloos en heb oude boekjes herlezen. Dit boekje was binnen de kortste keren uit. Het verhaal loopt goed en komt realistisch over.

Marcus is heerlijk stug en afstandelijk. Hannah is heel intelligent en weet zichzelf tegenover de imponerende hertog goed te verdedigen, terwijl ze goudeerlijk blijft. En ook in bed kan ze hem heel goed aan. Misdaadmysteries hoeven voor mij niet in een HR, maar het misdaadmysterie in dit boek stoorde me niet zo.

Beoordeling: 9,5 (deze staat vanaf nu in mijn top 5).

Serath d.d. 23-02-2010

-----------------------------------------------------------------------------

Zeer aardig boekje om te lezen.

Hele leuke dialogen en een heel leuk gemengd plot. Het vinden naar de geldvervalser en het "schijn" huwelijk tussen Marcus en Hannah, dat zijn broer David, in de naam van zijn broer, maar wel zonder dat hij het wist, getekend heeft.
Hannah, een heerlijke vrijgevochten dame met een schat van een dochtertje, laat niet zomaar over zich heen lopen door de overheersende Marcus.
De bijrollen van stiefmoeder en zijn zusje zijn af en toe, te …..
Weinig erotiek en redelijk wat spanning.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 08-12-2010

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een heel leuk boek. Vooral de norse Marcus. En hoe hij op het eind weer lekker ondooit.

De andere delen van deze serie zijn ook erg leuk om te lezen.

Chantal d.d. 08-12-2010

--------------------------------------------------------------------------------------------

In het eerste deel van het verhaal leert weduwe Hannah Preston de gewonde David Reece kennen. David charmeert haar en haalt haar over met hem te trouwen. David bedenkt zich op het laatste moment. Toch laat hij het huwelijk doorgaan, alleen tekent hij de akte met de naam van Marcus, zijn identieke tweelingbroer. Marcus, de hertog van Exeter, is des duivels als hij plots geconfronteerd wordt met zijn ‘vrouw’.
Het verhaal komt traag op gang, eerst is er het gedeelte met David, en het duurt dan ook lang voordat ze kennis maakt met Marcus. Ook de eerste kus en de erotiek laten lang op zich wachten. Ook is er geen chemie tussen beiden in het grootste deel van het verhaal. Maar eenmaal het toch op gang komt en Marcus en Hannah nader tot elkaar komen, is het verhaal echt een genot om te lezen. De erotiek is explosief. Aan het einde is er ook nog genoeg actie en spanning.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 14-03-2013

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling