ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:21




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 16:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het is haar debuut roman. Ik vind het wel een goed verhaal en raad hem ook wel mensen aan, maar ik was ook heel blij toen ik hem uit had. Er is in mijn ogen iets te veel aan de hand en vind het jammer dat er aan andere dingen geen aandacht is gegeven. Het slot was verwacht, maar ik had liever iets meer over het leven van Stuart gehoord. Persoonlijk vond ik het verhaal heel goed. Normaal gesproken houd ik er niet zo van als de vrouw al een verleden heeft. Voor mij moet ze in dit soort boekjes gewoon tussen de 18 en 25 zijn, maar dankzij dit boekje vind ik het ook weer niet zo erg. Het is een leuk boekje. Vond alleen dat er meer aandacht besteed had kunnen worden aan de einde want dat was niks.

Humor: was niet super grappig
Erotiek: spatte er niet zo van af en dat had ik vanaf het begin wel verwacht
Slot: verwacht en viel een beetje tegen

Cijfer: 7

Chickening d.d. 19-08-2006

---------------------------------------------------------------------------------

De losbol Stuart Drake zit verlegen om geld. Zijn vader heeft zijn toelage gestopt. Om zijn droom toch werkelijkheid te laten worden wil hij trouwen met een rijke erfgename. Hij weet de jonge en onervaren Susan Tratter te strikken. Enige probleem is Charlotte Griffolin, de tante en tevens voogdes van Susan. Volgens Susan is ze een draak maar als Stuart haar ziet is hij helemaal van haar ondersteboven. Als Susan vervolgens ontvoerd wordt moeten ze haar samen vinden. Wat brengt deze zoektocht hen?

Charlotte probeert van alles om Stuart te dwarsbomen zodat het huwelijk met haar nichtje niet door kan gaan. Ze heeft geen hoge pet op van hem. Maar tijdens de zoektocht naar haar nichtje begint ze erachter te komen dat ze hem verkeerd beoordeelt heeft. En hij is ook wel erg aantrekkelijk!!

Erg leuk boek. Het boek leest als een trein, leuke dialogen en humor. Charlotte staat absoluut haar mannetje en Stuart kan niet van haar afblijven. De sensuele spanning is om te snijden.

Beoordeling: 9

Saskia d.d. 18-05-2008

---------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met je cijfer eens.

In het begin vond ik het nogal saai, maar later werd het weer leuker!

Maayke d.d. 04-10-2008

---------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling