ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 22:02




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 16:14 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dialogen: Weinig, het gaat meer over de dingen die ze afzonderlijk van elkaar beleven.
Erotiek: Geen (3 gestolen kusjes on de kastanjebomen).
Bijfiguren: Niet heel sterk.
Plot: Erg vergezocht. Wel heeeeeel toevallig allemaal.

Mijn beoordeling: redelijk tot slecht. Gaaap

Saskia d.d. 04-06-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------

Amerika 1866.
Steele Montgomery is een rondtrekkende dominee met een doel: hij wil zich wreken op de moordenaars van zijn familie. Betsy Tyler werd getraumatiseerd door enkele geconfedereerden die haar ontvoerd hadden. Zij leeft al jaren in afzondering. Zij wordt door de dorpsbewoners Crazy Bets genoemd.
Steele, die in de oorlog een onderbeen verloor, voelt zich geroepen Betsy te helpen. Ze is natuurlijk niet gek, maar toch is ze geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.

Teleurstellend, ongeloofwaardig verhaal. Geen romantiek en geen erotiek. Dit was wel te verwachten, gezien het hoofdpersonage een dominee is. Alleen naar het einde toe was er een beetje spanning.

Cijfer: 4

Martine d.d. 03-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boek weer van Laurens, ik heb lang geleden geleerd dat je de boeken van haar vooral niet met elkaar moet vergelijken, omdat het dan steeds weer op hetzelfde neerkomt. Dat zorgt voor irritatie en dat zorgt er weer voor dat je niet van het (prachtige) verhaal kunt genieten. Is het allemaal nog een beetje duidelijk?
Een voordeel, er was geen complot of moordenaar in dit verhaal, dus dat zorgde toch weer voor een beetje afwisseling. Maar het feit blijft dat het hele boek op pagina 80 of zo afgelopen zou zijn als ze elkaar meteen hadden verteld dat ze van elkaar hielden. Of ja, afgelopen? Ik weet zeker dat Laurens ook een prachtig verhaal kan schrijven van mensen die meteen toegeven dat ze van elkaar houden en het nog steeds interessant kan houden…
Maar ondanks mijn bezwaren over dit boek vond ik het geweldig, dus voor de mensen die het nog niet hebben gedaan, vooral lezen!! Het zal je niet teleurstellen.

Jason Montgomery, de vijfde hertog van Eversleigh, heeft een vrouw nodig. En zijn lijst met eisen waaraan ze dient te voldoen, is lang. Zo moet ze van stand zijn, redelijk intelligent, niet onaantrekkelijk, in staat een groot huishouden te leiden en als een goede gastvrouw kunnen optreden. Maar bovenal moet ze er geen bezwaar tegen hebben in zijn buiten te verblijven, terwijl hij zijn vertier in Londen zoekt, want uiteraard is hij niet van plan zijn leventje als rokkenjager op te geven.

Tot ieders verbazing laat hij zijn oog vallen op de weliswaar deugdzame, maar ook nogal kleurloze Lenore Lester. Zelf weet Jason ook niet goed waarom hij juist haar uitkiest. Of het moet zijn verlangen zijn te ontraadselen waarom deze jonge vrouw - in wie hij een vuur vermoedt dat het zijne evenaart - zich verschuilt achter zo'n masker van zedigheid…

Mijn punt: een dikke 8

Tessa d.d. 15-11-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling