ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 22:19




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 517 - De erfenis
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:00 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Op zich vond ik het een aardig verhaal, ik kan er alleen slecht tegen als ik het idee krijg dat een schrijfster haar pagina's aan het vullen is met misverstanden over en weer. En ik vond ook dat de liefde tussen de twee hoofdpersonages er nou niet echt vanaf spatte, beetje lauw!!

Realynn d.d. 21-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het begon allemaal geweldig, het beloofde een fantastisch boekje te worden...
De karakters zijn zeer goed uitgewerkt, een bijzonder intelligente heldin die de gebeurtenissen om zich heen goed weet te analyseren, een held die wordt neergezet als een man van vlees en bloed (met al zijn onzekerheden en zwakheden), maar desalniettemin een held blijft, een leuk verhaal, een leuke relatie en mooie erotische spanning.
Maar dan.... dan wordt het langdradig en draait het verhaal constant in hetzelfde kringetje rond, blijft de opbouw van de erotische spanning maar doorgaan en doorgaan en verdwalen de karakters in twijfels en wantrouwen.
Uiteindelijk komt het allemaal goed (uiteraard), maar dan is het verhaal toch wel erg afgezwakt.

Mijn cijfer: 7-

Petra d.d. 17-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het begon erg leuk en het zag er goed uit voor de rest van het boekje, maar na verloop van tijd zakte het toch wel weg. Er waren te veel misverstanden over en weer dat het soms te langdradig werd.
De heldin (Helen) is een zelfstandige meid en de held (Rafe) is ook helemaal niet slecht, maar ik miste toch echt de romantiek.

Mijn cijfer: 6,5

Mascha d.d. 15-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het boekje krijgt van Petra een 7-, en ik vond dat toen ik er net in was begonnen (de 1e 100 pagina's) eigenlijk te mager.
Het verhaal loopt lekker, de personages zijn heel goed beschreven en vooral Helen is heel sterk en eigenwijs. Dat vind ik altijd leuk om te lezen...
Maar dan, het verhaal zakt razendsnel af. Rafe wordt een te onzekere, constant twijfelende man. Een beetje een moederskindje. Helen wordt ook hoe langer hoe muiziger.
En dan het einde, tja... Weg sterke onafhankelijke vrouw, tenminste naar mijn mening. Het zou me niets verbazen als dat huwelijk alleen nog maar uit ja en amen bestaat.

Mijn cijfer: 6,5 (en dat alleen dankzij het sterke begin en de heerlijk omschreven sensuele spanning in het begin - ook dat zwakt vreselijk af)

Mariska d.d. 01-08-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling