ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 11:37




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Nou wat ik van dit boekje moet denken weet ik niet precies.
De held William gaat in het begin al dood, maar komt als geest terecht bij Arianna. Voor je het in de gaten hebt zijn ze al verliefd. Maar zij is getrouwd met een man die haar broer neer heeft geschoten en haar chanteert. Het verhaal loopt natuurlijk goed af, maar wel een beetje raar.

Mijn cijfer: 6

Mascha d.d. 22-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het verhaal op zich wel grappig, maar het einde een beetje te??
Ik zou het wel een hoger cijfer geven...

Mijn cijfer: 7,5

Maryen d.d. 22-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, ik vond hem ook maar zozo... Misschien als het beter was uitgewerkt dat ie, nou ja, beter was geweest? Ik weet het niet echt, ik had er meer van verwacht...

Fester d.d. 22-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daarentegen vond ik het wel een leuk boekje. Het is een fictief verhaal, dus bepaalde dingen kun je wel verwachten wat nooit kan zoals het einde. Ik vond het wel leuk gezocht, apart. Ik hou wel verhalen met geesten erin.

Priya d.d. 23-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eerst en vooral moet je wel wat van bovennatuurlijke, onrealistische dingen houden als je aan dit boekje begint. Gelukkig heb ik het daar wel voor, dus dat viel al goed mee.

Verder een op zich heel mooi verhaal: zat goed in elkaar, vond ik.
Hoofdpersonages zijn interessante karakters maar mochten wel iets meer uitgediept worden!! Het dagboek van Barrons vind ik er dan weer bijgesleurd: welke man van dat crimineel allure houdt in godsnaam een dagboek bij???
Verder had ik me van Ari wat meer pit en durf gewenst. Barrons chanteert haar en zij zegt zomaar toe, een wat kattigere tante was leuker geweest.

De erotiek kon wat uitgesprokener in dit verhaal: ik geloof dat ze op 317 blz tijd ongeveer 2x vrijen en dan staat dat er in dik twee regels beschreven...wat weinig, toch...

Ik had niet echt problemen met het onrealistische einde, maar je moet er natuurlijk wel voor zijn.

Mijn cijfer: beetje moeilijk, het was op zich goed en zeker niet saai, dus 6,5 is zo weinig... Ik geef een 7!

Frenia d.d. 01-07-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is een wel heel speciaal boekje over een echte geest. Het is een zeer spannend boek, overal liggen er gevaren op de loer, onverwachte wendingen in overvloed en enkele interessante nevenpersonages. Het hele verhaal is eigenlijk wat vergezocht en onwaarschijnlijk.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 15-02-2010

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling