ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 11:16




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 447 - Verdwenen bruid
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:55 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit boekje viel mij een beetje tegen. Dit kwam doordat hij enorm lomp was en als ik zeg lomp, dan bedoel ik ook echt lomp. Hij had geen manieren en hij brak de neus van zijn kersverse bruid toen hij probeerde haar te omhelzen... heel erg romantisch.
Wat overigens wel weer grappig was in dit boek is dat hij hoogtevrees had en bang is voor baby's.
Het verhaal sprak mij verder ook niet echt aan. Ik heb echt veel leukere boeken gelezen, dus dit boek verdwijnt op de 'niet meer lezen'-stapel.

Mijn cijfer: 6 (omdat er toch ook wel iets grappigs in zat, net een voldoende)

Annabel d.d. 14-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Met humor, maar zonder enige hartstocht geschreven. En dat laatste is eigenlijk wel jammer, want het is een heel leuk verhaal en zij gaat heel leuk met hem om. In het begin is het allemaal wat sullig, maar het verhaal wordt steeds leuker.

Mijn cijfer: 7

Petra d.d. 14-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Superleuk verhaal, leest vlotter dan een trein en ben quasi aan het einde, maar 1 minpuntje: waar is de erotiek?

Mijn cijfer: 7,5 omdat ik erotiek (sexuele spanning is ook al goed) in dit boekje mis. Anders had hij een 9 gekregen.

Leila d.d. 02-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het was een heel leuk verhaal met best wel veel humor. Ik vond het echt vet sneu voor haar dat ze na zo veel moeite toch nog op de plek terecht komt die ze heeft proberen te ontvluchten. En dan de huwelijksnacht, dat ie haar gewoon een gebroken neus slaat! Jammer dat je niet te lezen krijgt hoe hij net zo wilt uitblinken in de slaapkamer als hij doet op het slagveld, want de erotiek in het boekje is ver te zoeken.

Mijn cijfer: 7+

Isabella d.d. 14-07-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling