ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 23:30




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 689 - Volg je hart
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:40 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik heb net Volg je hart van Madeline Baker gelezen, wat een heerlijk boekje... Het is een vervolg van Zoektocht naar liefde waarin Jenny en Ryder de hoofdrol speelde. Nu gaat het over haar kinderen, vooral over Chase the Wind, haar eerste kind.

Jenny moest in Zoektocht naar liefde de keuze maken tussen haar eerste kind of haar geliefde. Ze heeft voor haar geliefde, Ryder, gekozen maar het was een moeilijke beslissing voor Jenny! In het vervolg van Zoektocht naar liefde gaat Chase the wind, die in loop der jaren verbitterd en kwaad is geworden, op zoek naar zijn moeder. Zijn zoektocht verloopt anders dan hij dacht en hij komt de vrouw van zijn dromen tegen.

Mijn cijfer: 8

Alinda d.d. 24-06-2007

-----------------------------------------------------------------------------

Amerika 1895. Het verhaal speelt zich af 25 jaar na de gebeurtenissen uit CL 664.
Chase, de halfbloedzoon van Jenny en Kayitah, is op zoek naar zijn moeder en naar zijn verleden. Bij aankomst in het dorp waar Jenny, zijn moeder en Ryder Fallon wonen, ontmoet hij Beth. Het is liefde op het eerste gezicht voor beiden. Helaas is Dusty, Chase’s halfbroer, van plan om met Beth te trouwen. En om het verhaal nog interessanter te maken wordt Chase ook nog eens gearresteerd voor moord.
Dit verhaal vond ik stukken beter dan het voorgaande deel, CL 664. Je hoeft dat verhaal eigenlijk niet te lezen, alles wat eerder gebeurde wordt goed verklaard. Jenny en Ryder zijn nog steeds stapelverliefd. In dit boek is er niet alleen een romance voor Chase en Beth, want er vormen zich nog twee andere koppels. Er zijn dus heel wat nevenpersonages.
Chase zelf vond ik eigenlijk nogal slapjes voor een stoere krijger; het is vooral Ryder die alles in goede banen leidt. De relatie tussen Chase en Beth bestaat vooral uit vrijen. Er komt dus genoeg erotiek in voor, niet al te expliciet beschreven.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 15-01-2012

-----------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling