ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 13:36




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit boekje is een aanrader, het is heel geestig en grappig om te lezen! De hoofdpersonen en bijfiguren zijn heel goed beschreven en uitgewerkt, evenals hun onderlinge relaties. Er zijn niet veel "liefdesscènes", maar juist het ontbreken daarvan zorgt voor een komische noot in het verhaal. Ook de correspondentie tussen Lady Megge en een aantal personen in het verhaal met het aanvullende/insinuerende commentaar was enorm grappig...

Mijn beoordeling: heel goed

Miriam d.d. 16-07-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nou dames, dit is een echte aanrader. Ik heb soms echt dubbel gelegen van het lachen, hoe verzint ze het allemaal.

Stoere held, slimme heldin en vooral vele leuke bijrollen! Dit verhaal leest als een trein en is geen moment saai. Het moet in het begin wat op gang komen wat betreft de hoofdpersonen, maar dat is niet erg.

Goed verhaal, vooral de "zwakte" van de mannen is heel goed uitgebuit!

Zelf gaan lezen, het is echt de moeite waard!

Mijn beoordeling: 9

Monique d.d. 08-03-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het verhaal wel leuk en humoristisch maar ik vond ook dat er heeeeeel veel dingen waren die helemaal niet klopten. Zo is het kasteel onder beleg en iedereen loopt de hele tijd maar in en uit het kasteel. Dat kan toch niet? En Megge en Olyver hebben bijna geen contact met elkaar maar zijn wel direct verliefd en hebben direct een relatie. En die vrouwen die met de overgebleven wachters vreemd gaan en als de mannen weer bij de vrouwen mogen staan er door het hele kasteel copulerende mensen?
Het hele verhaal rondom de vrouwen en de belegering is wel leuk bedacht en leuk uitgewerkt.

Cijfer: 7,5

Saskia d.d. 27-03-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het geweldig hoe alles werd verteld. Ook heel grappig.

Mijn beoordeling is een dikke 9

Denise d.d. 22-08-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een zalig boekje, ik lag vaak in een deuk. Vrouwen die zo gemakkelijk een burcht kunnen belegeren ....heerlijk toch...... Echt leuke momenten en de rol van de Lord Humphrey is geweldig. Ik had alleen soms wat moeite met de vrouwen in het verhaal die waren wel eens verwarrend.......

Beoordeling: 8

Nicole 3 d.d. 02-10-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1275. Lady Megge is het beu dat er met haar gesold wordt, alle verloofdes en huwelijken die ze al in opdracht van de koning aanvaard heeft zijn uitgelopen op de voortijdige dood van de man in kwestie. Samen met een bont allegaartje van vrouwen bezet ze 'haar' kasteel. Ridder Olyver van Mannyngs krijgt de opdracht het 'beleg' tot een goed einde te brengen en krijgt daarvoor Megge als prijs.
Megge eist de vrijheid om zelf te kunnen kiezen met wie ze trouwt, de andere vrouwen eisen onder andere betere bedprestaties van hun mannen…

Het verhaal is zeer origineel en prettig om te lezen, nevenpersonages als Orabella, Missy en de andere vrouwen, zorgen voor veel absurde humor. De erotiek is miniem. Het einde mocht wat mij betreft wat beter.

Cijfer: 7

Martine d.d. 29-04-2009

------------------------------------------------------------------------------------------

Dit vond ik een geweldig boek. De schrijfster vlecht de -komische- gedachten van de hoofdpersonen heel goed door het verhaal. De dialogen zijn gevat en snel. Er wordt echt een strategisch spel gespeeld en Olyver is erg aangenaam om over te lezen.

Het is waar dat er maar weinig erotiek in zit en soms zit er te veel humor in en dat breekt de sfeer van het verhaal. Maar ik heb het in één zucht uitgelezen. Heerlijk!

Een aanrader!

Beoordeling: 9

Serath d.d. 23-10-2009

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling