ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:30




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:38 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Oké, ik had het kunnen weten. Het vorige deel hiervan (488) vond ik een draak van een boekje, maar het kon blijkbaar nog erger . Dit boekje is namelijk meer dan een draak, het is verschrikkelijk!
De schrijfster lijkt niet te kunnen beslissen welke verhaallijn ze nou wil volgen (magisch, technisch, onderzoekend of spannend). De heldin van het verhaal is zo ontzettend truttig, dat wil je niet geloven! De held is wel leuk, maar omdat zijn tegenspeelster zo'n tut is, heeft zijn leukigheid geen enkele zin. Van erotiek is geen enkele sprake ('hij maakte haar tot de zijne' was het meest gedurfde in het hele verhaal).
Kortom, drakeriger dan dit kun je het niet krijgen. Er zaten een paar hele kleine momenten in die wel romantisch aanvoelden en best mooi waren, maar dat was echt niet genoeg om er nog wat van te maken.

Mijn cijfer: 2 (en dan alleen nog omdat ik Aedan zo'n mooie naam vind).

Petra d.d. 03-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het woord 'belabberd' heeft een geheel nieuwe betekenis gekregen nadat ik dit boekje had gelezen. Ik heb werkelijk nog nooit zoveel moeite gehad me door een boek heen te worstelen. En wat een geworstel!
De leading lady Christina was saai, truttig en kwam nergens lekker uit de verf. Aeden, de mannelijke held werd beschreven als een heerlijke vent maar met zo'n verschrikkelijke tegenhanger kon het niet anders dan dat dit boekje op een fiasco zou uitdraaien. En dat deed het! Heb echt hele passages moeten overslaan om het nog enigszins dragelijk te kunnen maken. En over het erotische gehalte hoef ik het geen eens te hebben. Met twee zinnen waren de hoofdkarakters weer helemaal bij zinnen. Nee, alsjeblieft niet nog eens!!!

Mijn cijfer: -1

Cleopatra d.d. 27-01-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling