ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:49




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 22:59 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
De man op de cover vond ik echt een kanjer..., het verhaal was wat minder...
Ik denk dat er veel meer had kunnen gemaakt zijn van een verhaal als dit... heel erg leuke ideeen, maar het heeft me echt wel wat moeie gekost om steeds verder te lezen... jammer. Zeer uitvoerig beschreven erotiek, maar de beschrijvingen van de personages laten te wensen over (het enige wat je weet is dat zij 27 is en donkerharig). Nouja, geen draak van een boek, maar ook geen plaatje.

Mijn cijfer: 7

Frenia d.d. 05-03-2004

---------------------------------------------------------------

1822. Lord Hugo Duran keert na een gevangenschap in India terug naar Engeland. Hij is echter nog steeds een gevangene en hij moet een beeldje: de gouden luipaard, terugvinden. Als hij hier niet in slaagt zal Shivaji, die hem bewaakt, hem doden, Duran heeft ook een speciale armband om gekregen met gif erin, als hij die verwijdert gaat hij dood. Maar Shivaji heeft de opdracht hem te doden zelfs als hij de gouden luipaard vindt. Duran roept de hulp in van Lady Jessica Carville, met wie hij in het verleden al een affaire had; zij is expert in zeldzame antiquiteiten.

Het is een wat speciaal boek, de dood ligt steeds op de loer voor Duran. Het duurt ook lang vooraleer Jessica de ernst van de situatie inziet. De relatie tussen hen beiden is een heftige, met enkele uitgebreide erotische scènes. Slechterik Shivaji is altijd aanwezig, vastbesloten Duran te doden na het voltooien van diens opdracht.
De hoofdpersonen uit het tweede deel van deze reeks worden even geïntroduceerd in dit verhaal.

Cijfer: 7

Martine d.d. 03-11-2011

---------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling