ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:01




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 21:03 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
"Nee Arabella! Het is Walter niet, maar híj! De knapste man van Engeland. En hij komt deze kant op!"

hihihi en of hij de knapste man is. Bruine lokken en smaragdgroene ogen die schitteren. Lang slank met een brede borstkas. Zij is lang met rode krullen en saffierblauwe ogen die sprankelen. Jaja, wat een edelstenen.
Hij is de losbol en zij is een domineesdochter die eigenlijk een beetje wild is. Ze mag hem niet en verteld hem dat dan ook duidelijk, hij wil haar omdat zijn hem niet wil en dat geeft leuke situaties.
Hij heeft geheimen en zij is een open boek.
Zo zijn ze verschrikkelijk tegenstrijdig, maar wel leuk samen.
Als je het verhaal van Sebastian en Devon hebt gelezen, wil je al weten wat er van hen terecht moet komen. Nou, laat ik je zeggen... hij landt op harde bodem.
Ik had hem zo uit, hij las lekker vlot. Een heerlijk boekje voor op het balkon in de nalentezon met een rosétje.

Marisa d.d. 12-05-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boekje wel fijn om te lezen maar ik vond de voorganger, het verhaal van Justins broer Sebastiaan, net iets leuker. Ik vond het verhaal wel leuk. Vond het alleen jammer dat er geen actie in zat, maar aan de andere kant had dit verhaal dat ook weer niet nodig. De held en heldin waren leuk. Meer heb ik niet echt te melden. Ik vond natuurlijk de bijrollen leuk. Ik vond het meisje soms te onzeker.

Humor: moest vaak lachen als het over de broers ging
Erotiek: ja was er wel in maar spetterde er niet vanaf
Slot: verwacht

Cijfer: 8,5

Chickening d.d. 10-08-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een geweldig boekje. En vooral Justin vond ik een geweldige held in het verhaal. Ik zag hem al helemaal voor me.
Zeker een boekje om nog een keer te lezen.

Cijfer: 9

Chantal (Kiara) d.d. 30-08-2006


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling