ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 10:21




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012 21:32 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Tja, je moet er van houden. Je blijft de pagina`s wel omslaan, maar ik weet nou niet of ik het een heel goed of een heel slecht boek vond.
Er zit humor in, leuke dialogen en erotiek. Maar Maura is niet echt een leuke heldin. Oké, ze kan goed met kinderen overweg, dus ze zal wel lief zijn, maar ze steelt en bedriegt ook.
En Alec wordt in een complot meegetrokken en ‘gestraft’ voor iets wat een voorvader van hem 200 jaar daarvoor heeft gedaan. Hij staat bekend als een stoere Schot, maar zodra hij Maura ziet is het een hoopje verliefde ellende en vergeeft hij continu al haar wandaden.
En wat is een ring van licht? Er zit een flinke portie hokus pokus in over een ring, een vloek en helderziendheid en de hele verhaallijn én de romance zijn onderschikt aan de zoektocht naar deze ring.

Cijfer: 7

Saskia d.d. 08-02-2011

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit deel ook een beetje tegenvallen. Het vorige deel vond ik veel leuker.

Cijfer: 6

Jocelyn d.d. 11-02-2011

--------------------------------------------------------------------------------

Jip, wederom een heerlijk boekje, al mag de zeer knappe Alec iets meer pit tonen en had de mooie Maura dankzij haar belofte iets eerder door de knieën mogen gaan. zucht…
Een leuk verhaal met verrassende wendingen, leuke portie erotiek, humor en bedrog. Ach, van alles zit erin.

Het boekje lees je in een rap tempo uit. Leuk eind van deze trilogie.

Beoordeling: 9

Nicole d.d. 19-05-2011

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling