ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:38




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 feb 2010 11:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Leuk boek dat wel vlot leest, maar de details hadden nog beter uitgewerkt kunnen worden. Aislynn is een erg leuke vrouw die geheel onbaatzuchtig is en alles overheeft voor haar liefde, Rhoenne. Ik vond het jammer dat je niet echt weet wat ze allemaal denkt en voelt. De eerste helft van het boek is grappig en sensueel. Dan moet Aislynn kiezen voor de liefde van haar leven of voor zijn veiligheid en die van zijn clan.
Het vertrouwen dat Rhoenne, erg langzaam, in Aislynn heeft gekregen, is in één klap weg en er vallen veel harde woorden als ze elkaar na maanden weer terugzien. Aislynn is een genezeres met voorspellende dromen. Ergens tussendoor begrijp ik uit het verhaal dat Rhoenne ook bepaalde krachten heeft, maar dit wordt niet echt duidelijk uit het verhaal (misschien door de vertaling?).
Rhoenne is echt een stoere landheer die nooit zal toegeven dat hij pijn of verdriet heeft en liever vecht of ruzie maakt om zijn gevoelens te verbergen. De goedmaker in het laatste hoofdstuk vond ik daarom ook weer te abrupt. Het 'geklets' van zijn vazal, Harold, begon me op een gegeven moment echt te ergeren.

Cijfer: 7,5

Saskia d.d. 24-06-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Hoe mooi hun liefde opbloeit, hoe hartverscheurend is het 'verraad'. Ik heb het met tranen in mijn ogen gelezen.
Aan het einde vond ik dat Aislynn wel erg snel Rhoenne vergeeft. Ik vond dat hij nog veel goed te maken had.
Montvale vond ik wel weer leuk, maar hij had Rhoenne wel wat sneller op de feiten kunnen wijzen.
Mooi boekje, leest lekker weg en Aislynn beleeft veel.

Cijfer: 7

Zeemeermin d.d. 12-07-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Wat een leuk boekje, emotionele momenten, mooie passie, volle erotiek.
Een donkere ervaring in het verleden die Rhoenne lang aan het twijfelen houdt. Aislynn is een meid met pit en standvastigheid en een hart van goud.
Een minpunt is zo als Saskia aan geeft, de kwebbelende vazal.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 04-07-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het wel een leuk boek, maar erg voorspelbaar...
Het verhaal was op sommige punten erg langdradig (het gezwets van Harold) en soms zo afgeraffeld, dat ik dacht dat ik een bladzijde te veel had omgeslagen en een stuk overgeslagen had.

Dus een 7.

Lovebird d.d. 05-07-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook jammer dat het zo werd afgeraffeld.
Het begin van het boekje begon zo goed, maar het tweede gedeelte vond ik een stuk minder.

Een zeventje.

Romkje d.d. 06-07-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb in een deuk gelegen om Harold. Vond hem geweldig! (Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen).
Verder zijn de hoofdpersonen wel oké en is het verhaal vlot geschreven.

Laura d.d. 06-07-2009


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling