ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 14:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 733 - Zoet verraad
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:23 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Topboekje! haat en liefde gaan inderdaad hand in hand in dit boekje. Het boekje is een echte HH.

Lucas Murray is ernstig toegetakeld en zoekt wraak bij zijn geliefde Katarina. Hij denkt dat zij opdracht heeft gegeven om hem te vermoorden. Maar het tegendeel is waar. Ook zij ondergaat een aanslag op haar leven.
Onbewust gelooft hij dat zij het niet gedaan heeft, maar hij wil er juist wel in geloven! Hierdoor komt hij juist dichter bij haar!

De verhaallijn zit goed in elkaar en de passie en hartstocht vliegen van de letters af.

Mijn beoordeling voor dit boekje is: Uitstekend!

Hannie d.d. 13-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal was voor mij gevoel wel geslaagd, maar soms ook langdradig.
Het gevaar vond ik wel spannend. Het gedeelte dat ze schuilden naast de plek waar alles begon is heel erg goed neergezet.
Ik vond de verhaallijnen van de twee hoofdrolspelers ook goed neer gezet,

Ik begreep Katarina’s gevoelens heel goed en het kwam heel erg modern over.
Lucas Murray (mooie achternaam, en ik ben fan van de Murrayfamilie) is best wel een goede man en krijger. Hij had een goed karakter. Dat hij op een gegeven moment geloofde dat Katerina achter de aanval op zijn leven zat, vond ik erg ver gaan. Je kon zien dat hij met zijn twijfels worstelde en zelfs heel onmannelijk heeft gehuild. Je kon echt zien dat hij van zijn mensen houdt en van zijn vrouw en kinderen.

Erotiek: Spannend, maar wel met mate
Humor: Heel veel
Cijfer: 9,0
Tip: Echt een aanrader.

Chickening d.d. 24-04-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boekje niet zo goed.
Ik miste het verhaal van hun beginnende liefde, hoe hebben ze elkaar ontmoet etc. Nu begint het verhaal veel verder en vertellen ze er wel over, maar het zou veel mooier zijn om dit mee te beleven als begin van het verhaal of flashback.
Ook hun herstelperiode wordt niet echt lang beschreven. Hun emoties en gedachten toen en verdriet om het verlies van elkaar.
Bij bladzijde 200 kwam ik pas in het verhaal en vond ik de uiteindelijke afloop wel weer mooi. Ook het vele gebruik van het woord ‘aye’ werd mij net iets te irritant.

Cijfer: 5

Zeemeermin d.d. 08-07-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een heel leuk boek van Howell. Lucas is een man die het gevoel heeft dat hij verraden is en wil wraak. Alleen wil hij wraak op de verkeerde vrouw.

Katarina is een zelfverzekerde vrouw. Ze heeft een heel jaar gedacht dat Lucas dood was. Al vond ze het wel raar dat er niemand van zijn familie hem was komen zoeken. Toen ze Lucas redde van een hinderlaag met de man die hem bijna dood heeft geschopt en geslagen, beschuldigt hij haar ook nog van die aanslag op zijn leven een jaar geleden.

Toch gaat Lucas haar helpen om haar landgoed terug te eisen van haar halfzus. Zij en haar minnaar hebben de aanslagen op hun leven beraamd. Zij denken dat ze allebei dood zijn. Ze komen er eerst achter dat Lucas nog leeft. Als ze er ook achter komen dat Katarina nog leeft, wordt de strijd nog harder. Lucas en Katarina raken allebei gewond.

Uiteindelijk geven ze toch toe aan hun gevoelens voor elkaar. Als Lucas erachter komt dat ze van hem zwanger is, eist hij dat ze met hem trouwt. Katarina is dat niet van plan als het haar op die manier wordt gezegd. Dus ze weigert. Hun strijd gaat verder met hun gevoelens. Komen ze dan toch bij elkaar?

Bijrollen zijn erg leuk, vooral die van Neef William. Het lijkt me toch wel leuk als er een boek van hem komt, maar dat zal wel niet, want hij is niet echt verwant aan de Murrays.
Artan komt ook nog aan het einde van het boek voor (de tweelingbroer van Lucas).

Cijfer: 8

Chantal d.d. 13-07-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling