ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:41




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:22 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik vond het een zeer aangenaam verhaal. De hoofdkarakters spraken me aan, ze kwamen al voor in CL 733. Eigenlijk ben ik een echte Murrayfan en uiteraard ook van de meeste verhalen uit Schotland, dus sprak deze cl me heel erg aan.
Het verhaal is goed bedacht en mooi weergegeven, vooral het karakter van Cecily (Sile) Donaldsons, een meisje met weinig zelfvertrouwen naar toch een sterke persoonlijkheid. Heel naïef en jong, echt een topmeid! Ik kon mezelf goed in haar verplaatsen. Sir Arthan Murray wat een prachtige man (leuker dan zijn broer) totaal niet koppig. Een typisch mannelijke strijder.

Het verhaal zelf was niet nieuw voor mij. De bijrollen waren ook heel leuk. Het einde was verwacht, maar tegenvallend. Het enige minpunt dus.
Voldoende humor (lag soms in een deuk), erotiek was perfect. Ik vond het een goed idee van HH om ook de man een keer niet te ervaren te laten zijn wat betreft seks.

Cijfer: 9 1/2

Tip: Een echte aanrader

Chickening d.d. 24-05-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------

Hannah Howell is hier bij ons in huis zó gewild, dat zelfs mijn man dit deel eerder heeft gelezen dan ik ...Kun je je dat voorstellen? Bakkeleien met je man wie het eerst een CL mag lezen?!

Maar ik (en hij ook) vond het een heel leuk deel om te lezen en wat mij betreft mag ze nog wel even doorzagen ...

Anne-Marie d.d. 25-05-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een leuk boek. Helaas ben ik de verhaallijn van Hannah Howell helemaal beu, waardoor dit boekje toch vaak ergernissen opwekte. Ik snap niet dat die vrouw weg komt met elke weer dezelfde gebeurtenissen tussen de hoofdrolspelers.

Kort de hele Highlandserie samengevat: Ze vluchten, zijn een paar dagen of weken alleen met elkaar, ze doen het als konijnen, ze zijn elkaars zielverwanten, ze worden gedwongen te trouwen en vervolgens slaat de vertwijfeling toe (want hoe zit het met de liefde?), op de laatste bladzijde komt alles weer goed. De mannen zijn megagroot en stoer, de vrouwen zijn in álle boeken megaklein en hebben geen borsten en andere vrouwelijke aantrekkelijkheden.

Begrijp me niet verkeerd, het zijn stuk voor stuk leuke verhalen maar ze had toch wel wat creatiever kunnen zijn!!

Saskia 11-09-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling