ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 01:30




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:21 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Natuurlijk kan ik HH niet van plagiaat betichten, maar dit boek heeft voor mij een enorm ‘déjà vu'-gehalte.

Pas vanaf bladzijde 210 begon ik het wat leuker te vinden. Eindelijk kwam Alana erachter dat Gregor vlak voor hun eerste ontmoeting op weg was naar de rijke Mavis. Natuurlijk (…) had hij Alana niet verteld dat hij inmiddels had besloten niet met Mavis te trouwen.

Net voldoende humor (vooral met Alana’s tweelingbroers, maar da’s pas zo’n beetje aan het eind), toch wel leuke hoofdpersonen en voldoende erotiek. Voor mij absoluut geen onverwachte ontwikkelingen in dit boek dus.

Wat ik natuurlijk wel leuk vond was dat er oude bekenden in voorkwamen. Ook al hadden ze slechts een piepkleine rol. De meereizende kat was eigenlijk de enige constante bijfiguur.

Doordat het leek dat ik het verhaal ooit eens had gelezen, heb ik me behoorlijk verveeld. Ik heb zelfs tussendoor nog een ‘hedendaags’ boekje gelezen. Misschien zijn mijn gedachten te veel elders geweest, ik weet het niet.
Nee, het verhaal van haar zusje Keira sprak me veel meer aan!!

Hanny d.d. 18-02-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Nou ik had er niet zo'n last van. Ik vond dit boekje niet saai. Wel voorspelbaar en inderdaad herhaalde Howell zich soms een beetje. Het geklungel aan het eind heb ik vaker in haar verhalen gelezen.

Het enige is dat ik deze held niet zo aantrekkelijk vond als sommige andere helden van haar, zoals Sigimor of Ewan Macfingal.

Tja, dat kan gebeuren het kan niet allemaal top zijn. Maar een erg leuk boekje is het wel. Alleen binnen de Howell-verhalen scoorde deze wat lager. Het is een voldoende in plaats van goed.

Maaike d.d. 18-02-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boek heel erg lijken, qua verhaallijn tussen de hoofdpersonen, op de boeken van Sigimore en Liam. Ze houden al snel van elkaar en weten dat ze elkaars soulmates zijn, maar het is wachten tot de laatste bladzijde totdat ze elkaars gevoelens opbiechten.

In dit boekje gebeurt verder niet zoveel dus het 'moment supreme' van dat ze zeggen "ik hou van jou" wordt heeeeel erg lang uitgesteld. Gregor is een stoere vent die zijn gevoelens niet goed onder woorden durft te brengen. Daarom zegt hij de dingen maar niet, waardoor hij natuurlijk in de problemen komt. Het verzwijgen van een bijna-verloofde en twee bastaardkinderen komt natuurlijk geen enkele relatie ten goede. Alana is leuk maar niet speciaal.

Beoordeling: 7,5

Saskia d.d. 10-09-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling