ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:30




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 639 - Gepantserd hart
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:19 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het moge duidelijk zijn dat ik een grote fan ben van Hannah Howell. Haar schrijfstijl is heerlijk, lijkt een beetje op Julie Garwood. Veel heerlijke humor, stoere mannen (ridders), bijdehante vrouwen, mystiek, Hooglanden! Wat wil je nog meer?!

Ook dit verhaal is weer een heerlijke weglezer!

Gillyanne Murray heeft als bruidschat een stuk vruchtbaar land, dat ingesloten ligt tussen het land van drie clanhoofden. Zij willen allen met haar trouwen om dit land te krijgen. Om de vrede te bewaren kiest ze met tegenzin Sir Connor MacEnroy. Een stoere man, die weinig opvoeding heeft gekregen, omdat hij jong zijn ouders verloor. Zijn denkbeelden omtrent het huwelijk zijn daardoor vaak niet juist. Zo gaat hij ervan uit dat echtgenotes niet van bedrituelen houden en denkt hij dat het hebben van een minnares normaal is. Binnen zijn eigen kringen viert verraad hoogtij.
Gillyanne die als gave heeft, dat ze mensen kan ‘lezen’, brengt dit uiteindelijk naar de oppervlakte. De relatieopbouw tussen Connor en Gillyanne is vreselijk humoristisch en sleept je helemaal het verhaal in. Gillyanne is een pittige tante en is niet snel bang. Ze is een echte Murray en dat spreekt voor zich, als je ook andere Howells gelezen hebt.

Ook komen de nodige Murrays in het verhaal voor! Het enige nadeel hiervan is, is dat je soms een beetje de draad kwijtraakt in al die Murrays en de vorige (vertaalde) verhalen. Maar dit mag de pret zeker niet drukken. Ik weet dat ik enigszins bevooroordeeld ben. Dit verhaal krijgt van mij een: 9,5.

Hannah Howell is werkelijk fantastisch en een van de beste beslissingen van Candlelight ooit om te gaan vertalen. Mijn dank is groot!

Maaike d.d. 07-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk boekje, veel humor, zeer slimme en ondeugende heldin en een heerlijke held!

Het verhaal loopt als een trein, in een vloek en een zucht is het uit! Humor, hartstocht, ruzie, stoute bijrollen, etc., het zit er allemaal in!

Mijn beoordeling: 8

Monique d.d. 29-08-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Het verhaal vond ik zeer geslaagd, de vrouw is een echte Murray vrouw zoals ik ze ken. Heel erg sterk neer gezet, erg genietbaar, veel humor. De man vond ik in het begin niet echt heel veel aan, vooral vanwege zijn mening. Maar naarmate het verhaal vorderde vond ik hem wel steeds leuker.
Het verhaal zat vol met humor, erotiek, spanning. Het is echt fantastisch, het slot en het verloop van het verhaal was wel heel erg voorspelbaar, maar toch leuk.

Erotiek: genoeg en spannend
Humor: zat er heel veel in en het was totaal niet overbodig
Cijfer: 9,0

Chickening d.d. 14-11-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb ook van dit boekje genoten.

Ik vond de plannen die ze had bedacht om ze tegen te houden super.

Cijfer: 8,5

Nicole 3 d.d. 14-11-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Gillyanne vond ik een vrouw uit duizenden, lekker pittig en ook weer zacht met veel gevoel.

Het is zeker een boekje om nog een keer te lezen.

Cijfer: 9

Chantal (Jocelyn) d.d. 27-11-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik denk dat ik ze op 1 of 2 na allemaal gelezen heb. Moet echt (als man) zeggen dat dit wel één van de betere series is die ik gelezen heb. Evenals de serie van May McGoldrick die heb ik in mijn tobbetje ook in no time uitgelezen.

Benno d.d. 30-11-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Is even geleden dat ik dit boekje gelezen heb, maar ik zie dat ik een beoordeling heb van 8,5. Dus ik was er zeer tevreden over.

Denise d.d. 23-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Een van de leukere boekjes uit de serie. Leuk gegeven van HH, die drie mannen die om haar strijden en hilarisch hoe ze ze door list en bedrog van zich af weet te houden.

Cijfer: 8,5

Saskia d.d. 21-08-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling