ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 16:24




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:16 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik vond het een leuk boekje. In plaats van één slechterik hebben we er drie in dit verhaal en ze ontsnappen gelukkig geen van allen. Het verhaal was wel voorspelbaar op een gegeven moment. Heldin Elspeth was lekker pittig. Ik moest heel vaak om haar lachen en dacht vaak ‘you go girl!’.
Over de held ben ik niet zo te spreken. Ik vond hem de eerste 250 bladzijden maar een stomme vent, die niet eens dat Isabel hem aan het lijntje houdt. Eindelijk na bladzijde 250 gaat hij wat aan zijn verliefdheid voor Elspeth doen.

Geen erotische spanning, maar dat had dit verhaal niet nodig. Weinig humor. Toch een echte aanrader!

Cijfer: 9

Chickening d.d. 17-09-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ik las de achterflap en was er helemaal voor in de stemming!

Het plot is simpel en biedt weinig verrassende wendingen, maar toch had het wel iets ... ach, Schotten hè en de andere delen van Howell waren toch het lezen waard!

Maar helaas, Cormac heeft zo’n slap karakter dat ik gewoon niet begrijp dat Elsbeth geen ander wil ... Hij blijft bijna tot aan het einde toe volhouden dat hij met Isabel moet trouwen omdat zijn belofte van 10 jaar daarvoor hem daartoe verplicht. Hij krijgt van iedereen te horen dat Isabel een hoer is en bijna zeker haar vier vorige echtgenoten heeft vermoord, maar hij ziet dat niet in! Toen het tot een uitbarsting kwam en Elsbeth hem voor het blok zette en hij toch voor Isabel ging, had ik het wel gehad.

Dat een held zo blind kan zijn!! Ongelooflijk. Uiteindelijk ziet hij het licht, maar daar is wel heel veel voor nodig. Natuurlijk komt het goed, maar dat gehannes met Cormac duurde te lang.

Cijfer: 6

Nol (Nathalie) d.d. 20-12-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------

Dit was een van de mindere verhalen uit de Highland serie. Je hebt altijd wat hogere verwachtingen en dus eisen bij haar, want als dit boekje geschreven was door een ander, was ik heel tevreden geweest. Gelukkig is de rest van de serie geweldig!

Maaike d.d. 20-12-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een redelijk boek. Ik vond het leuk dat Elspeth hem verleidt (al in het begin van het boek), wat garant staat voor veel plezier tussen de lakens. Ze is een sterke persoonlijkheid die je in je hart sluit. Cormac is bij vlagen een echte gentleman en dan weer een zoutzak. Ik vond zijn trouw aan Isabel niet megastorend. Elspeth wist van tevoren waar ze aan begon toen hij zei dat hij al trouw aan een andere vrouw had gezworen. Hij wordt heel langzaam van Isabel losgeweekt en dat vond ik eigenlijk wel mooi. Als hij na 10 bladzijden al overstag was gegaan was het maar een kort boekje geweest!

Ik vond het toch wel een 8 waard.

Saskia d.d. 26-08-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling