ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 14:42




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 606 - Wraak en passie
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Heerlijk onderhoudend boekje. Kijk, Howell schrijft eigenlijk altijd heerlijke boekjes. De 1 wat beter dan de ander, maar altijd de moeite waard om te kopen en te lezen.
Dit is een echte Howell met een echte Howell held!
Payton Murray is een grote versierder, bloedmooi, goed met zijn zwaard (ja voor dubbele uitleg vatbaar ), kortom een echte Murray. Op een dag wordt hij staande gehouden door een 'schaduw', het blijkt de kleine, onschuldige en charmante Kirstie te zijn. Zij is bijna vermoord door haar pedofiele echtgenoot en samen met een aantal kinderen op de vlucht. Ze vraagt zijn hulp om van haar echtgenoot af te komen en om haar in veiligheid te brengen. Payton zegt geen nee, hij is nou eenmaal een Murray en een Howell-held. Die springen nou eenmaal in de bres voor vrouwen in nood. Kirstie is een expert in verstoppen, wel pittig, maar voor een Howell-heldin vrij timide. De vonk tussen deze 2 springt al snel over en het duurt niet lang of de vonken springen er vanaf.
Het gegeven was best zwaar, maar het is een heerlijk boekje. Met enorme leuke bijrollen. Zo had een van de kinderen 'Callum' meteen mijn hart gestolen. Natuurlijk vliegen er een paar andere familieleden voorbij en dat is natuurlijk altijd prettig. Het einde is niet verassend, maar de manier 'hoe' wel.
Ik vind dit boekje een aanrader. Maar ik ben een Howell-fan dus een beetje bevoordeeld. In ieder geval zou ik als ik jullie was het boekje kopen. Want je leest het in 1 ruk uit en de vaart zit erin.

Mijn cijfer: 8-

Maaike d.d. 09-02-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit deel vond ik minder als andere delen van haar! Wel heel veel leuke bijrollen.
Helaas het onderwerp... misbruik, pedofilie, vond ik echt niet nodig en soms storend, maar dat was in de Engelse vertaling, misschien wordt daar letterlijker geschreven!

Daniëlle d.d. 10-02-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het onderwerp pedofilie en zo helemaal niet storend. Dit omdat Payton en Kirstie juist samenkomen doordat ze dit willen ''bestrijden''. Een heel erg leuk boekje, net zoals alle Howell-boeken heb ik ervan genoten.

Hannie d.d. 12-02-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, ik vind het dus wel storend, vooral het begin. Je leest deze boekjes toch puur voor je vermaak en ik vind het onderwerp erg zwaar. Hij misbruikte kinderen echt vanaf 8 jaar, voor die tijd betaste hij ze en als ze niet deden wat hij wou, sloeg hij ze bont en blauw en met zo'n 10 jaar waren ze al weer te oud.
Ik moest echt even door het eerste stuk, was er echt een beetje misselijk van, de rest was wel aardig.

Mijn cijfer: voor het begin geef ik een 0, voor het latere stuk een 8 (als je dit gaat delen blijft er niet veel over)

Sonja d.d. 10-03-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toen ik de achterflap las, wist ik niet wat ik ervan moest denken. Meestal vind ik boekjes waar het meisje al eerder in getrouwd is of is geweest niet zó, maar bij dit boekje stoorde ik me daar niet aan. Het verhaal bleef spannend. Vanaf het eerste hoofdstuk zat ik al goed in het verhaal.
De bijrollen waren goed en de slechterik, pfffff … ik haatte hem meteen!
De heldin Kristie vond ik heel erg leuk, maar de held jammer genoeg niet. Ik vond dat hij te veel werd opgehemeld. Steeds werd gezegd hoe knap hij was (hijzelf zei het ook). Soms dacht ik dat de schrijfster zélf aan het weg zwijmelen was). Ik vond de held dus niks, veel kapsones en een slappeling.
Maar het verhaal bleef spannend en ik heb af en toe gelachen.
De erotiek stoomde er vanaf en soms heb ik deze scènes zelfs overgeslagen.

Cijfer: 8,5

Chickening d.d. 04-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het echt een heel erg leuk boekje. Dat van de held viel wel mee. ik vond het alleen jammer dat ze steeds zei "Ik wil niet met je naar bed" en het uiteindelijk toch deed en daar dan steeds weer spijt van had.

Ik vond het een 9 waard en zou hem zeker weer lezen!

Linda d.d. 15-08-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een fantastische boekje. Het onderwerp kindermishandeling is erg treurig, maar wel goed verwerkt in het verhaal.
Ik vond het leuk dat de kinderen ook een belangrijke rol hadden.
Hij was natuurlijk weer een heerlijke vent waar alle vrouwen voor vallen. Dat hij zichzelf ook wel erg knap vond, vind ik niet storend.
De passie tussen de twee is mooi beschreven, maar ja, dat kun je wel aan Hannah Howell overlaten.
Dus weer een heel goed boekje van haar.

Cijfer: 9

Ellen d.d. 13-11-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het onderwerp pedofelie wel zwaar. De man van Kirstie is echt krankzinnig en misbruikt en vermoord kleine kinderen. Niet leuk om te lezen in een roman. Het verhaal tussen Payton en Kirstie is leuk en ook hoe de kinderen voor elkaar in de bres springen.

Maar waarom moeten de heldinnen van HH allemaal van die schriele vrouwtjes zijn? Ze zijn klein, onopvallend en hebben allemaal een jongensfiguur. En daar vallen al die knappe, stoere schotten op?

Saskia d.d 21-08-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling