ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:54




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 19:06 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wat een heerlijk boekje. Ik vond Sigimor in de voorgaande twee delen al een leuke vent en dat blijft hij ook . Jolene is een leuke meid die wel weet wat ze wil. Het verhaal is niet echt super spannend, maar de dialogen zijn leuk, de erotiek is goed en er zit zelf humor in. De spanning tussen beide wordt mooi opgebouwd.

Mijn cijfer: 8

Mascha d.d. 29-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Van hoofdstuk 1 tot en met de Epiloog heb ik van dit boek(je) genoten. Wat kan HH toch énig schrijven.
Ken je dat gevoel, dat je van bladzijde 1 af, al in de ban bent van de hoofdpersonen? In dit geval Sigimor: een ongeciviliseerde lieverd!! (Dat blijkt later vooral, en kussen kon hij als de beste!). Jolene vind ik een heerlijke vrouw. Zij had ruim voldoende spirit, maar kon gelukkig toch nog blozen. En natuurlijk mag ze huilen, als ze haar geliefde neefje Reynard moet afstaan aan Engelse familie, omdat hij een graaf is. Zij had hem vanaf baby tenslotte opgevoed! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik absoluut (en aardig relaxed) van dit verhaal heb genoten!
Dit is het zesde deel al weer van deze serie. Ik hoop niet dat HH er genoeg van krijgt, want inderdaad is Liam wel een heel erg mooie jongen die best wel door een flinke vrouw onderuit gehaald mag worden. En dat zou voor ons weer zalige leeskost zijn!!!

Hanny d.d. 02-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boek!! De laatste paar boeken die ik heb gelezen mistte iets, maar bij deze klopte gewoon alles, de chemie, de keuzes die ze moeten maken/dilemma's... alles!!! En ondanks dat Sigimor knalrood haar heeft, is ie bijzonder.
Dit is dus typisch zo'n serie die ik in het Engels ga aanschaffen en op volgorde zet!! ( ik kan natuurlijk niet de HH's uit mn CL collectie houden en alles door elkaar husselen).
Ok dan, ik kan 1 minpuntje aangeven: ik had de interactie tussen Barbara en Sigimor wel iets langer willen hebben... maar verder is het echt een lekker boek!!

Mijn cijfer: 8,5

Nol d.d. 05-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is gewoon een bijzonder leuk boekje!

Hannie d.d. 05-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hannah Howell doet het weer! Een heerlijk verhaal met alles erop en eraan. Sigimor is geweldig en Jolene een kittig en slim ding die hem goed partij geeft. Yep, leuk boek!!

Mijn cijfer: 8

Petra d.d. 06-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Echt leuk! Een aanrader! Ondanks de noodzakelijk aandacht voor gevaren, omgeving e.d. wordt de liefdesrelatie tussen Jolene en Sigimor goed uitgewerkt en erg mooi beschreven (zie cl 499, maar dan beter. Ik zei toch: Hannah Howell kan beter!).

Mijn cijfer: 9

Sara d.d. 06-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OOh, wat een heerlijk verhaal zeg!! Alleen bij sommige stukken heb ik echt in een deuk gelegen vooral als ze het over zijn geslachtsdeel had! Hahaha, ik lees niet vaak CL's, maar dit was echt een toppie!! Het verhaal was goed, de personages waren goed.

Mijn cijfer: 8

Isabella d.d. 14-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alweer een heel leuk boekje van Hannah Howell. Sigimore (leuke naam) een Schotse krijgsheer en zijn mannen zitten gevangen in Drumwich Castle. Jolene, de kasteelvrouwe heeft zich samen met haar neefje van drie jaar verstopt, omdat haar broer is vermoord door zijn neef en zij zijn volgende slachtoffer zal zijn.
Ze bevrijdt Sigmore en zijn mannen onder de voorwaarde, dat ze haar en haar neefje meenemen. Ze vluchten samen naar Schotland. Sigimore is een grote, stoere krijger en Jolene een klein pittig vrouwtje. Als Sigimore hoort dat Harold (de moordenaar) met Jolene wil trouwen om zo de macht in Drumwich Castle over te nemen, besluit hijzelf met Jolene te trouwen.
Harold volgt ze door heel Schotland en als ze op Sigimore's kasteel aankomen denken ze dat ze veilig zijn.
Als de vroegere nogal jaloerse minnares van Sigimore ook in de buurt is, gaat Harold met haar samenwerken om Jolene en Reynard (het jongetje) te ontvoeren.

In elk geval raad je het al: aan het eind komt natuurlijk alles goed.

Hij: heerlijke stoere, maar lieve ridder.
Zij: pittig en lief vrouwtje.
Leuke bijfiguren: broer, neef en andere familieleden.
Erotiek: goed.
Humor: genoeg.
Dialogen: vlot en leest makkelijk.

Al met al dus weer een erg leuk boekje van Howell.

Cijfer: 9

Ellen d.d 19-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit ook een geweldig boekje, vooral sigimor vond ik geweldig! Een heerlijke stoere humorvolle man.

Het verhaal op zich is ook erg goed.

Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 19-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe gek ik ook ben met mijn man, als ik Sigimore kon krijgen had ik hem zonder pardon ingeruild ...

Ik vond dit een van de beste van Howell in deze serie en heb hem al een keer of drie gelezen. Niet nodig om te zeggen dat mijn cijfer dik boven de 9 is!

Anne-Marie d.d. 19-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling