ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:14




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 19:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Goed, heel leuk. Ailis en Alexander zijn echt voor elkaar bestemd, vurige karakters, vurige scènes, heftige discussies.

Mijn cijfer: 8

Sara d.d. 06-07-2005

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerllijk verhaal! Ruige Schotse mannen, een heldin die niet bij de pakken neerzit , gemene schurken/familievete, humor en erotiek... alles zit er in!!
Heldin Ailis MacFarlane (mooie naam!) is door haar oom uitgehuwelijkt aan Donald MacCordy, een walgelijke vent, om zo een sterk verbond te sluiten. Ze heeft de verzorging van haar neefjes en nichtje op zich genomen nadat haar zus is overleden.
Vlak vóór het huwelijk wordt ze echter, met de kinderen, ontvoert door de vijand van de familie: Alexander MacDubh. De knapste man van Schotland Hij heeft meteen zijn oog op haar laten vallen, en om zijn wraak op de MacFarlanes compleet te maken zal hij haar van haar maagdelijkheid ontdoen.
Maar Ailis blijkt beter tegen hem opgewassen te zijn dan Alexander had gedacht. Ze passen perfect bij elkaar, maar doordat Alexander met z'n verleden zit, geeft hij zich niet bloot.
Heerlijke karakters!! Vooral Jaime, de wat "trage" vriend van Ailis is zo lief!
Alexander heeft van die momenten dat hij Ailis zo slecht behandeld, dat ik hem het liefst een klap had gegeven, wat Ailis gelukkig zelf doet. You go girl!

Mijn cijfer: 8,5

Nol d.d. 11-07-2005

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb net de laatste bladzijde van dit boekje dichtgeslagen en wat een verhaal! Ik moest echt even een zucht laten.
Het probleem was dat ik gewoon de hele tijd door wilde lezen. Het was echt op alle gebieden een leuk verhaal op alle gebieden en dat zeg ik niet gauw.

Esmiralda d.d. 09-08-2005

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Oh, werkelijk een héérlijk verhaal, dames! Dit is de eerste HR dat ik van Hannah Howell heb gelezen, en ik moet bekennen dat ik nog méér van haar werk WIL lezen! Tot mijn blije verbazing heb ik nog 4 andere CL's van Miss Howell in m'n boekenkast staan; mijn geluk kan niet op!
Een begeerde buit is werkelijk een waar juweeltje onder de candlelights. Miss Howell schrijft in de traditie van Julie Garwood - en iedereen kent hààr prachtverhalen over de Schotse Hooglanden. Net als in Garwoods verhalen komen ook hier humor, veldslagen, zwijmelachtige scénes om U tegen te zeggen, verraad, wraak en heldenmoed ruimschoots aan bod.
Ik weet dat deze term hoofdzakelijk voor thrillers enzo wordt gebruikt, maar ik vind dit ook absoluut van toepassing op Een begeerde buit: het is een echte pageturner!! M'n ogen vlogen over de bladzijden en ik leefde werkelijk mee met Ailis en Alexander. Naar het einde toe had ik dan ook zoiets van: "Maar Ailis toch, zeg het hem!!! ZEG HET HEM!"
Ik heb echt genoten...! Als je van Julie Garwoods verhalen maar géén genoeg kan krijgen, moet je deze zeker en vast lezen. Het verhaal zal nog lekker lang heerlijk nazinderen in je hoofd! Dit boekje lees je uit met een zwijmelachtige zucht.

Mijn cijfer: 9+

Leila d.d. 22-08-2005

------------------------------------------------------------------------------------

Een heerlijk verhaal.

Ailis MacFarlane is door haar oom uitgehuwelijkt aan Donald MacCordy, een verschrikkelijke vent, om zo een goed verbond te sluiten. Ze heeft de verzorging van haar neefjes en nichtje op zich genomen nadat haar zus is overleden. Die hebben het niet makkelijk en Ailis vreest voor hen als ze zal trouwen.

Vlak vóór het huwelijk wordt ze echter, met de kinderen, ontvoerd door de vijand van de familie: Alexander MacDubh, de knapste man van Schotland. Hij is niet dom en herkent zijn broers uiterlijk in de kinderen. Maar wie was de moeder en hoe heeft deze vrouw voor de kinderen gezorgd?
Zijn broer is een verbitterd man die opleeft met de komst van de kinderen. Ook onderschat Ailis Alexander. Hij weet immers wie ze is en wat ze met haar verloofde heeft gedaan (met een zwaard bewerkt) en wie de kinderen zijn.
Alexander heeft plannen met Ailis. Om zijn wraak op de MacFarlanes compleet te maken, zal hij haar opeisen.
Ailis is tegen hem opgewassen, maar Alexander geeft zich niet gemakkelijk bloot.
Verder maken leuke karakters dit verhaal compleet. Vooral Jaime, de uit de kluiten gewassen hulp/beschermer van Ailis, die ook de liefde vindt, is een geduchte tegenstander van Alexander.

Ja, wat ik bijvoorbeeld bij Sharon Drake mis heeft dit boekje wel! Warmte, passie, strijd en echte liefde. Ik ga zeker nog meer van Hannah Howell lezen.

Cijfer: 9

Zeemeermin d.d. 16-10-2009


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling