ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:42




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 19:02 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Gewoon een lekker boekje om te lezen. Voldoende verhaal, spanning, erotiek en humor. Er lopen iets te veel krankzinnigen in het verhaal rond om het allemaal geloofwaardig te houden en de grote ommekeer van vader MacFingal is helemaal een beetje belachelijk.
Maar al met al een leuk boekje dat goed is voor een paar uur historisch leesplezier.

Mijn cijfer: 7,5

Petra d.d. 17-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een heel leuk boekje. Heb wel een paar keer echt moeten lachen. Dit boekje is wat luchtiger, dan de meeste en vrij simpel. Ik hou daar wel van. Voor mij hoeft het allemaal niet zo geloofwaardig te zijn, als het maar lekker wegleest. En dat is met dit boekje geen probleem. Daarbij vond ik de heldin erg grappig. Al met al een prima boekje om voor het slapen te lezen.

Maaike d.d. 22-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aangezien ik wel van de Schotten hou kon dit boekje mij wel bekoren.
Het is lekker vlot geschreven, leest makkelijk weg en de spanning tussen de hoofdpersonen (Fiona en Ewan) is leuk. Het leuke aan dit verhaal vond ik de kleine conflicten (de gewoonlijke moorden, bedreigingen en misverstanden) die niet het hele verhaal lang duren maar al tussentijds worden opgelost. Er blijft natuurlijk wel een rode draad van moord en verraad en die wordt pas op het eind afgewikkeld, maar zo hoort het natuurlijk ook. Ook het feit dat de hoofdpersoon (Ewan) nu eens niet met 100-den vrouwen het bed heeft gedeeld kon ik waarderen. Hij schijnt toch goed te weten wat hij moet doen... En een vrouw (Fiona) met een gave (geneeskunst in dit geval) maakt het ook leuker.

Mijn cijfer: 8

Mariska d.d. 08-08-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling