ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:49




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 18:59 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een met veel humor geschreven boekje. Zij is een pittige tante, grootgebracht met 14 broers en een stuk of 40 neven, dus niet voor een kleintje vervaard en Hij wordt steevast als De dwaas aangeduid (hij is overigens wel een lekkere dwaas). Met name de bijrollen van haar broers en zeker van haar oudste broer Sigimor zijn geweldig en neef Liam belooft nog wat als daar ooit een verhaal over wordt geschreven.
Humor, een who-done-it, erotiek en wat peper op de juiste plaatsen, maken dit tot een zalig boekje.

Mijn cijfer: 8

Petra d.d. 04-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het heeft lang geduurd voordat ik dit boekje ging lezen, de achterflap stond me niet echt aan. Ilsa en Diarmot hadden elkaar al ontmoet en zelfs al kinderen....en nee... dat kan echt niet!
Maar tot mijn verbazing viel het allemaal best mee, uiteindelijk heb ik echt genoten van hun verloren (door zijn geheugenverlies) en op nieuw gevonden liefde. De broer van Ilsa, Sigimor, is een echte rouwdouwer en heb ik vaak om moeten lachen.

Mijn cijfer: 8

Joly d.d. 01-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het boekje bevat veel humor en de hoofdpersonages zijn wel leuk. Het vrouwelijk hoofdpersonage is erg sterk (en dat vind ik erg leuk), maar het mannelijke hoofdpersonage is mij net iets te wantrouwig en te braaf. Er wordt te veel aandacht besteed aan de "bedreiging" en Hannah Howell kan beter. Conclusie: leuk boekje.

Mijn cijfer: 7+

Sara d.d. 06-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Weer een heel goed boekje van Howell.
Het is een vreemd idee om een boek te beginnen met een vrouw en kinderen die op hem wachten terwijl hij op het punt staat om met een ander te trouwen... Howell kennende was het weer het wantrouwen naar de echtgenote (Ilsa), onterecht natuurlijk!
Ik vond het heel goed dat niet alle ellende maar voor lief werd genomen en haar lieve lieve echtgenoot het allemaal maar even goed moest maken.

Mijn cijfer: 8+

Daniëlle d.d. 28-08-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik was ook meteen verliefd op deze Howell!!

Charivy d.d. 28-08-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een ding voor Schotten, en ik vind dat Howell (samen met een paar anderen) ze goed beschrijft. Ik vond deze held echt schattig, en soms een beetje irritant, maar daar zijn helden voor.

Mijn cijfer: 8

Laurie d.d. 08-02-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit vond ik weer een heel ander boek uit de Highlandserie van Hannah Howell. Positief anders wel te verstaan! Eindelijk een boek met een andere verhaallijn dan de voorgaande boeken.

Het boek gaat over Diarmot MacEnroy, de broer van Connor uit CL 639, en Ilsa Campbell. Diarmot beleeft spannende tijden met Ilsa, maar gaat weg om nog onopgeloste zaken af te handelen. Hij wordt aangevallen, heeft geheugenverlies en kan zich Ilsa niet meer herinneren. Hij ziet haar weer als hij voor het altaar staat, op het punt om te trouwen. Hij wordt gedwongen om met Ilsa te trouwen, maar omdat hij zich haar niet herinnert is hij erg wantrouwig. Zijn vijand is nog steeds niet uit de weg geruimd.

Kan Diarmot haar ooit vertrouwen? Kan haar liefde hun relatie redden? Ze heeft in ieder geval 14 broers en 40 neven die haar beschermen (en tevens voor hilarische situaties zorgen!). Diarmot is erg gekwetst en te koppig om gevoelens toe te laten. Zal hij hiermee Ilsa kwijtraken? Ook zijn vijand heeft het opeens op Ilsa gemunt. Loopt dit goed af?? Ha ha, tuurlijk ...!

Cijfer: 8,5

Saskia d.d. 01-09-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling