ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 01:43




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 mei 2012 19:14 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Weer een onvervalste Howell. Leuk boek maar niet een van haar beste. Mijn hemel, die beschrijvingen van Simons jeugd over mishandelde kinderen en toegetakelde dieren, brr... Nee, dat hoef ik niet te lezen in een roman. Ik vind de laatste tijd dat er bijna alleen nog maar boeken vertaald worden met een spannend verhaal als hoofdlijn, net alsof er altijd een slechterik in een historische roman moet zitten, zo cliché!

Ilsabeth was een heerlijke heldin. Simon vond ik wat minder. Zo`n held die die vier woordjes niet durft te zeggen en voor zijn gevoelens op de vlucht gaat. Ilsabeth laat hem gelukkig goed zweten als hij op z`n knietjes om vergiffenis komt vragen. You go girl!

Cijfer: 7

Saskia d.d. 15-05-2011

---------------------------------------------------------------------

Ik ben het eigenlijk niet zo met Saskia eens.
Ik vond dit verhaal, na een paar mindere Howells, heel leuk.

Haar schrijfstijl is nou eenmaal anders dan gemiddeld. Meer humor, veel avontuur en intriges, minder aandacht voor de romantiek. Meestal zitten haar boeken zo vol met avontuur en spanning, dat de romantiek wat ondersneeuwt. Dat is hier ook het geval, maar bij haar kan ik dat goed hebben. Soms vind ik de scènes tussen de hoofdpersonen zelfs vervelend, omdat ik wil weten hoe het verder gaat. Ze heeft soms de neiging te veel humor te gebruiken, maar dat is hier niet het geval. Zijn rotjeugd vond ik het verhaal wat meer diepgang geven en heb ik niet als storend ervaren. Wel had ik meer verwacht van Simon, gezien eerdere verhalen. Iets meer mysterie en kracht. Zij is erg leuk en een echte Howell-heldin.

Toch zijn de eerste delen van deze serie blijkbaar niet te evenaren en ik hoop dat dit wel weer eens gebeurt.

Ik geef dit verhaal een 8.

Maaike d.d. 15-05-2011

---------------------------------------------------------------------

Dit verhaal vond ik wederom helemaal super van haar. Eigenlijk de hele serie. Deze boekjes zou ik nooit weg doen en ik ga ze zeker nog een keer lezen!

Jocelyn d.d. 05-07-2011

---------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling