ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 00:12




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 777 - Verborgen schat
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 18:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Moeilijk te beoordelen. Op zich een heerlijk piratenboek met supererotische scènes en de jacht naar een schat. Jewel en Nolan voelen zich tot elkaar aangetrokken, maar Nolan wil niet meer vervallen in zijn oude piratenroutines. Maar ja, de passie is te sterk hè!

Maar het onderliggende verhaal roept heel veel vragen op. Sommige dingen kloppen niet. Die worden later in het boek uitgelegd, maar andere dingen bleef ik onduidelijk vinden. Zo is Wayland een niet te vertrouwen piraat die opeens als koppelaar optreedt. Leuk bedacht, maar je weet op het laatst nog niet waarom hij opeens zo ‘lief’ deed. En de vader van Jewel is opeens op het eiland, maar hoe is hij daar gekomen?? Je krijgt niet echt vat op de karakters.

Lees het zelf maar. Misschien vind je het allemaal wel meevallen!

Beoordeling: 7

Saskia d.d. 22-10-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Van de twee piratenboekjes die deze schrijfster geschreven heeft, vond ik deze de beste.
Ik vond hem heel erg goed. Veel avontuur, soms wat te veel zo nu en dan.
Ik wil hem zeker nog eens overlezen!

Mijn cijfer: 9

Misschien komt het omdat ik hem onvertaald heb gelezen?!

Daniëlle d.d. 25-10-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

1775. Jewel Sanderson, dochter van een piraat, heeft een schatkaart in haar bezit. Nolan Kenton wil die schatkaart terug, die was immers ooit van zijn grootvader.
Ik vond het een onecht verhaal met veel hiaten. Er gebeuren een paar dingen die niet uitgelegd worden. Ook de relatie tussen Nolan en Jewel is onwaarschijnlijk, trouwen met de moordenaar van je vader lijkt me dus wat ver gaan. (Natuurlijk moet je het verhaal verder lezen om te weten hoe dat in elkaar zit.) Erotiek is wel genoeg aanwezig. Voorts is het een verhaal vol actie en spanning.
Nevenpersonage Wayland zit vol tegenstrijdigheden. Ik vraag me af of de schrijfster geen gaten in haar geheugen heeft, of ze naar het einde van het verhaal nog wel wist wat ze in het begin had geschreven.

Cijfer: 7

Martine d.d. 11-06-2013

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling