ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 21:58




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 12:49 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Geweldig genoten van dit boek! Verhaal is niet bijster origineel, maar de held.... in een woord fantastisch! De heldin was wat flauwtjes, had wel iets pittiger gekund, maar ze kwam er gelukkig nog op tijd achter dat de held de ware was!

Mijn cijfer: zeker een 8,5 waard

Nol d.d. 24-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tijdens het lezen van dit boekje heb ik me de hele tijd afgevraagd wat Nol er toch in zag, en dan met name in de held, want ik heb het niet gezien. Het blijft een raar geval, verschillende smaken.....
Ik vond het een oersaai boekje. De enige die nog enigszins iets interessants aan het boekje toevoegde was naar mijn mening juist de heldin, hoewel ook weer niet genoeg om er echt iets van te maken. Van de mannelijke hoofdfiguur kon ik me helemaal geen duidelijk beeld vormen, zeker niet in de rol van 'held'.
Het verhaal bevatte geen humor, geen spanning, weinig romantiek, was saai en de erotische scenes waren zo slaapverwekkend dat het me meeviel dat de hoofdfiguren zelf niet in slaap vielen voor ze goed en wel klaar waren.

Mijn cijfer: 4

Petra d.d. 29-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het verhaal niet zo top, maar het kon ermee door.
Ik vond het wel leuk dat het meisje zich onder de bedienden mengde, zo kon ik ook weer eens de kant van ehm... ja, de bedienden zien.
Heb er niet echt een cijfer voor, het was wel leuk, maar niet dat ik hem nog een keer zou lezen.

Hannie d.d. 19 september 2004


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling