ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 07:12




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 10:38 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit boekje is het derde deel van ‘The Ladies Fashionable Cabinet Trilogy’ en was voor mij veruit de beste van de serie! Het leest als een trein! Bovendien was dit ook het deel met de minste fouten ... Het is geen verhaal met een ingewikkeld plot. Geen spionage, ontvoering, geheimzinnigheid of een schurk. Gewoon twee mensen die van elkaar leren houden, ondanks hun tekortkomingen en een gedwongen huwelijk.

Pru is klein en heel erg verlegen en tevreden met haar rol als muurbloempje, terwijl Nicholas precies het tegenovergestelde is. Hij is knap, groot en zelfverzekerd. Pru krijgt lessen in flirten en verleiding van Flora (een voormalige hoer) en dit levert een aantal grappige situaties op als ze dit in praktijk wil brengen.
Gaandeweg het verhaal zie je haar groeien doordat ze meer zelfvertrouwen krijgt en ze ziet dat Nicholas ook niet perfect is.

Mijn beoordeling: heel goed.

Miriam d.d. 29-01-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem net uit. Ik vond het echter een draak van een boek. Wat een gesnif en gesnotter om niks. Nicholas is zich het hele boek aan het verontschuldigen en heeft allemaal ideeën over hoe het moet, maar vraagt ondertussen nooit eens aan Pru wat zij er van vindt.
Pru is een verlegen gansje en dat blijft ze ook het hele boek. Ze stottert en ze bloost en ze draagt de meest vreselijke oude vrijsters kleding die er is.

Er zat geen humor in het boek, de bijfiguren waren in de vorige twee delen veel leuker uitgewerkt. Er was geen spanning, er waren geen leuke dialogen en de erotiek (als die er al was) was er alleen als ze flink in de olie waren en daardoor wat minder remmingen hadden.

Beoordeling: 5.

Saskia d.d. 02-06-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb er één woord voor, Adembenemend, zo erg goed was dit verhaal.
In het begin vond ik hem best wel saai, maar mijn mening draaide toch snel zodra ik verder las. Ondanks dat ik me soms mateloos irriteerde aan de verlegenheid van Pru en de koppigheid en egoïstische houding van Nicholas wist ik toch dat ze voor elkaar bestemd waren. Dat ik aan het einde een traantje moest wegpinken geeft voor mij het gevoel dat dit boek echt het lezen waard is.

Cijfer: 9

Chickening d.d. 21-02-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------

Pru en Nicholas, die beiden werken voor het maandblad ‘The ladies fashionable cabinet', bevinden zich zonder het te beseffen in een compromitterende situatie. Haar vader dringt aan op een huwelijk. Nicholas heeft Pru altijd als een zus, een vriendin en collega gezien. Pru is heel verlegen en is al jaren hopeloos verliefd op Nicholas. Hun huwelijk loopt dan ook niet over rozen. Nicholas wil niet dat hun relatie te snel gaat; hij wil Pru aan hem laten wennen. Zij vindt juist dat hij niet snel genoeg gaat. De eerste kus is zeer mooi beschreven. Dit verhaal is dan ook het meest romantische van deze reeks van drie. Erotiek is er te weinig. Er kwam ook wat humor in voor, vooral als Pru nogal onhandig haar lessen in flirten wil uitoefenen op Nicholas.

Cijfer: 8

Martine d.d. 08-07-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling