ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 08:55




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 10:37 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuk boek. Veel vaart in het verhaal. De weddenschappen tussen Edwina Parrish en hem zijn af en toe hilarisch (of erotisch). Hij brengt haar regelmatig tot wanhoop en uit haar evenwicht. Ze heeft zich na een schandaal teruggetrokken, maar Tony weet haar uit haar schulp te halen. Tony is een echte ruwe bolster blanke pit.

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 27-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boek zeer aangenaam, de hoofdrolspelers zijn heel leuk. Dat het verhaal met een weddenschap begon is zo nieuw voor mij. Ik vond de geheimzinnige boodschappen ook heel erg leuk in het tijdschrift. Ik zou ook zo abonnee willen worden van dat tijdschrift!
Heerlijke bijrollen, soms leuke humor. Ik ben benieuwd of er nog een nieuw liefdesverhaal aan gekoppeld is. Het was niet echt spannend, maar dat had dit verhaal niet nodig. Het boek was zeker de moeite waard!

Mijn cijfer: 7,5

Chickening d.d. 19-08-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1801. Edwina is hoofdredactrice bij het maandblad van haar oom, ‘The Ladies’ Fashionable Cabinet’. Haar oom raakt het maandblad echter kwijt tijdens een weddenschap met Anthony Morehouse, die nu dus de nieuwe eigenaar is. Anthony en Edwina kennen elkaar al sinds hun jeugd. Edwina probeert zo lang mogelijk voor Anthony verborgen te houden dat het maandblad geen gewoon damesmagazine is.
Het is best een plezierig boek. De vele weddenschappen maken het interessant. Er komen ook minder plezierige momenten in voor, vooral wanneer Anthony achter Edwina’s geheim komt. Erotiek is er wat weinig, maar de romantiek zit wel goed. Als nevenpersonages zijn vooral Flora en de hoeren opmerkelijk. Ook zien we hier wat meer van Pru die hopeloos verliefd is op Nicholas, de broer van Edwina.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 08-07-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling