ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 12:23




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 10:37 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het nichtje van Eleanor Tennant is na het lezen van een advies op een door haar ingezonden brief in het "Het spionnetje" met haar minnaar naar Gretna Green gevlucht. Eleanor is ten einde raad en gaat naar de schrijfster van de column. Haar verbazing is groot als het de aantrekkelijke Simon Westover blijkt te zijn. Ze chanteert hem om zijn geheim te bewaren als hij haar helpt met haar zoektocht.

Redelijk boek. Ze zitten bijna de hele reis samen in een koets het vluchtende stel achterna. Er zijn wel veel dialogen (ja, wat moet je anders zo samen in een koets?) en erotiek. Simon weet Eleanor uit haar schulp te halen. Simon is eenbeetje een dichterlijk type, je moet er van houden.

Beoordeling: 7,5

Saskia d.d. 27-03-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Oh, ik moest zo lachen om Simon de hele tijd. Vooral als ie op een "bepaald" moment gaat lopen dichten. Ik lag helemaal dubbel. En als Eleanor hem confronteert met het feit dat hij "Het Spionnetje" is. Hilarisch!!
Je moet inderdaad van zo'n "held" houden (ik moest dus vooral om hem lachen (op een positieve manier) maar ik vind dat Candice Hern een hele goede prestatie op dat gebied heeft geleverd. Ik had niet echt het idee dat ik met een "mietje" of zo te maken had.

Moon d.d. 27-03-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ohoho, wat ben ik dol op Simon. Heerlijk hoe die vent zijn romantische bedoelingen uitlegt. En dat hij daardoor bij Eleanor zo in de problemen komt. Eleanor is op zich wel een leuk personage, heerlijk cynisch, maar soms ook té rationeel. Okee, dat was ook de bedoeling dus dat heeft Candice heel goed gedaan. Hun zoektocht naar Belinda is een beetje irritant, vooral omdat ze door de domste dingen opgehouden worden. Maar ze hadden toch een reden nodig om samen te gaan reizen.
Zaten genoeg leuke scenes in, ook leuk wanneer Nicolas en Edwina Parrish (broer en zus) op het toneel verschijnen. Het deel van Nicolas ken ik al, maar hier komt hij toch wat leuker naar voren.

Al met al weer een leuk boek.

Cijfer: 8,5

Alicia d.d. 06-02-2010

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond deze ook heel erg goed !!!

Het is leuk ook eens een superromantische man in een HR tegen te komen.

Cijfer: 9

Evelyne d.d. 11-12-2010

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1801. Het nichtje van Eleanor Tennant gaat ervandoor met een losbol. Eleanor houdt hiervoor ‘het spionnetje’ verantwoordelijk. Het spionnetje is een rubriek in het maandblad ‘The ladies’ fashionable cabinet’ en wordt geschreven door Simon Westover. Ze zoekt hem op en samen gaan ze Belinda, het nichtje, zoeken.
Ik vond het een vrij tam verhaal. Simon is een boekenwurm, een dichter, een romanticus, meer een antiheld. Eleanor heeft temperament en ze is doortastend. Het duurt lang voordat hun relatie op gang komt. Op een beetje erotiek moet je lang wachten. Deel 2 en 3 van deze reeks gaan over Edwina en Nicholas Parrish die in dit verhaal al even aan bod komen.

Cijfer: 7

Martine d.d. 08-07-2012

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling