ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 06:55




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 10:38 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wederom een erg leuk boek van Candice Hern. Ik vond alle twee de trilogieën echt super.

Erg leuk boek, leuke dialogen, humor, romantiek. Grace is niet zo vroom als ze gedacht had en John is veel meer dan alleen een losbol. De realatie staat echt centraal en hoe Grace langzaam ontdooit en hoe John steeds meer een geweten ontwikkelt.

Beoordeling: 9

Saskia d.d. 05-04-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Zucht, zucht... Ook van dit laatste deel vond ik het verhaal super. Hoe de lieve Grace, die toch ook in de andere delen een erg lieve trouwe bisschopsweduwe is, komt hier wel anders uit de bus en de graaf, John Rochdale is ook niet zoals we hem al eerder hebben leren kenen.
Mooi verhaal met verassende wendingen, leuke weddenschappen en een zeer mooie roman in de maak ...

Beoordeling: 9

Nicole d.d. 06-10-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Londen 1813. John Grayston, Lord Rochdale, heeft de dubieuze reputatie de grootste rokkenjager van Londen te zijn. Voor een weddenschap om een paard moet hij bisschopsweduwe en zeer preutse Grace Marlow in zijn bed krijgen. In het begin gaat de verleiding moeizaam en leer je de achtergronden kennen van de hoofdpersonages. Vooral Rochdale heeft een complex karakter.
Eens hij Grace beter leert kennen, begint hij last te krijgen van zijn geweten.
Ondanks dat het verhaal wat traag op gang komt, is het me goed bevallen. Erotiek is er pas op het einde, sneller zou hier niet gepast geweest zijn. Grace zie je echt evolueren, van de preutse dame die ze was in de vorige verhalen, tot een dame met passie.
De personages uit de vorige twee delen van deze ‘vrolijke weduwen’-reeks komen ook hier allen aan bod. Het einde vond ik goed gevonden en zeer emotioneel geschreven.

Cijfer: 8

Martine d.d. 03-03-2012

------------------------------------------------------------------------------------------

Deze was ook al zo leuk, al ergerde ik me soms wel aan Rochdale. Ik weet niet, hij kwam niet altijd zo leuk over.
Grace is wel een fantastische vrouw, inderdaad die verandering. Heel goed gedaan van Hern.

Alicia d.d. 03-03-2012

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling