ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 09:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 10:32 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Deze zit er zo tussenin... niet echt goed en ook niet saai te noemen. De liefde voor zijn broer gaat wel erg ver...
Misschien is het omdat ik nu eenmaal gek ben op verhalen van tweelingen dat ik hem toch wel leuk vond...

Mijn cijfer: 7,5

Frenia d.d. 26-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb ook weer een mening (what's new?). Dit staat er in mijn database:
"Zij is verliefd op de ene tweelingbroer, maar kan ze met geen mogelijkheid uit elkaar halen, ze weet niet eens wanneer ze haar geliefde voor zich heeft of zijn broer en dat terwijl ze de broers al heel goed kent vanaf haar vroegste jeugd, jaja. Saaaaaai."
Nou heb ik vroeger een hechte vriendschap met een identieke tweeling gehad (en geloof me, ze leken als twee druppels water), maar na een tijdje kon ik ze echt wel in één oogopslag uit elkaar houden, dus dit verhaal ging er bij mij gewoon niet in.

Petra d.d. 26-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb vannacht nog eens over dit boekje nagedacht (na het uitlezen van een ander) en ben tot de conclusie gekomen dat ik dat idd ook wel irritant vond...

Mijn cijfer(gewijzigd dus): 6,5

Frenia d.d. 27-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op zich een leuk gegeven, een tweeling die zo op elkaar lijkt dat niemand ze uit elkaar kan halen. De een is karaktervol, de ander karakterloos. De een lost alles voor zijn broer op als die in de problemen komt. Alexandra is verliefd op de karaktervolle maar moet trouwen met de karakterloze. Komt dat nog goed?

Weinig dialogen, redelijk wat spanning en erotiek. Jammer dat zelfs zij de tweeling niet uit elkaar kan halen. Er zit wel veel vaart in het verhaal, je blijft toch wel geboeid.

Beoordeling: redelijk, cijfer 7

Saskia d.d. 27-06-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het wel redelijk, maar had in het begin meer verwacht. Maar uiteindelijk viel het wel wat tegen.

Mijn cijfer: 7

Denise d.d. 17-10-2007


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling