ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 22:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 487 - De bedriegster
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 10:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
In het begin leek het nergens naar en vierde alleen de erotiek hoogtij, maar halverwege werd het dan toch nog wat. Het verhaal krijgt ineens een aardige (en onverwachte) plotwending, de 'heldin' krijgt wat meer kracht en ineens wordt je meegesleept in een roman van een behoorlijk niveau. Jammer van het eerste gedeelte, maar het tweede deel maakt een heleboel goed.

Mijn cijfer: 7

Petra d.d. 17-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boekje ook wel aardig. In het begin snapte ik er geen bal van. Er waren ineens twee mensen die ook zomaar ineens verliefd op elkaar waren. Pas op de helft begon er een beetje verhaal in te komen. Als ik het eerste deel niet had gelezen, zou ik het een erg goed boek vinden.

Mijn cijfer: 7

Romantic d.d. 17-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Topper! Ik vond het een ontzettend leuk boek. Het verhaal gaat als een sneltrein en er gebeurd dus veel in het boekje. Ik zag dat Petra en Romantic ook al een keer hun mening over dit boekje hadden gegeven. In tegenstelling tot hun vond ik het begin geweldig. Niet vanwege de erotiek, maar meer vanwege de erotische aantrekkingskracht tussen de hoofdpersonen. Ze worden gewoon als een magneet naar elkaar toe getrokken. Het einde vond ik ook geweldig gevonden, ik zal er niet over uitweiden, want er zullen mensen zijn die hem misschien nog gaan lezen. Overigens zou ik de moeder en de zus van de heldin met liefde de nek omdraaien.
Helemaal top, ik heb er van genoten.

Hélène d.d. 08-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een leuk boekje om te lezen, er gebeuren Elizabeth vele dingen voordat ze eindelijk bij haar grote liefde John kan zijn, erg leuk om te lezen hoe ze dit voor elkaar krijgt.

Mijn cijfer: 8

Jacquelien d.d. 14-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, wat moet ik hierover zeggen. Een beetje een raar verhaal, niet zoals ik het gewend ben.
Ik vond het geen goed en geen slecht boek. Vooral bij het einde begint het leuk te worden, maar ja, dan is het boekje al bijna uit !!

Mijn cijfer: 6,5

Monique d.d. 24-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elizabeth Gunning heeft een ambitieuze moeder die haar dochters in de ton introduceert om een goed huwelijk te sluiten.
In het begin is Elizabeth nog wat bedeesd. Dit is wel te begrijpen met zo’n dominante moeder. Ze wordt gaandeweg het verhaal een steeds sterkere vrouw die niet met zich laat sollen. Een scène waarin ze haar echtgenoot met een degen op zijn keel eens even flink de waarheid vertelt, is hilarisch!

Er gebeurt veel in het boek. Centraal staat de liefde tussen Elizabeth en John Campbell, Hertog van Argyll. De hoeveelheid aan namen en titels was af en toe wel verwarrend.

Veel erotiek, alhoewel ik toch niet zo geïnteresseerd was in de vrijpartij van haar vader met een adellijke dame. John vond ik een heerlijke held. Ze hebben leuke dialogen met veel humor en passie.

Beoordeling: goed (cijfer 8,5).

Saskia d.d. 29-06-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boek in het begin aangenaam om te lezen, behalve de vele namen die voorkwamen.
Naarmate het boek vorderde was, het voor mij niet meer een geweldig verhaal, een aantal fragmenten wel, maar daar gebeurde weer zo veel in.

Mijn beoordeling 7,5.

Denise d.d. 05-04-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boek vond ik in het begin heel goed meevallen (zeker nadat ik 'Zigeunerdans' van Henley heb gelezen). Wat ik een heel pak minder vond is, dat ze dan toch wordt gedwongen met iemand anders te trouwen en dat die dan natuurlijk ook met haar naar bed gaat. Daar hou ik nu eenmaal niet van.
Geef mij maar een held en een heldin die enkel met elkaar naar bed gaan (in ieder geval nadat ze elkaar hebben ontmoet en verliefd zijn geworden. Daarvóór kan er natuurlijk wel van alles gebeurd zijn.

Stefanie d.d. 03-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heel lang boekje (was zeer klein geschreven). Er gebeurd ook enorm veel in, veel personages... maar het verveelt niet, ook de relatie tussen Beth en John is zeer leuk (en spannend), ook Beth groeit uit tot zekere jongedame.

Ik geef het een 8.

Ladybug d.d. 01-02-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling