ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 17:11




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Archie vond ik helemaal geweldig. Wat een heerlijke man. Zucht... Sterk, nobel, humoristisch, goed in bed etc. Camilla is in het begin een ijskoningin die langzaam ontdooit. Archie ontvouwd haar geheimen één voor één. Ik vond de geheimen een beetje vergezocht en de daaruit voortvloeiende reacties van Camilla. Dat maakte het boekje wat minder interessant. Maar Archie liet zeker een warm gevoel achter!

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 23-10-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een zeer leuk verhaal. Heerlijk romantisch.

Romkje d.d. 08-04-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk verhaal, zucht ... Wat een kerel. Een man die zoveel over heeft voor een vrouw!
Camilla is ook een geweldige vrouw al wil ze dat niet laten blijken.

Ik heb genoten van dit verhaal, zeker de moeite waard om nog eens te lezen.

Beoordeling: 9

Nicole d.d. 28-05-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------------

1879 Engeland. Archie Warner heeft de titel van Graaf van Sachse geërfd van een ver familielid. Diens weduwe, Camilla, blijkt van zijn leeftijd te zijn en voor hij het weet is hij hopeloos verliefd. Helaas denkt Camilla daar anders over, ze is immers vastbesloten een hertog aan de haak te slaan.
Dit is echt een mooi verhaal, wat Camilla allemaal heeft meegemaakt, och arme, je kan het echt door de vingers zien dat ze Archies titel niet goed genoeg bevonden heeft voor zichzelf. Archie is dan weer een echte romanticus, hij doet wat hij kan om Camilla toch voor zich te winnen. Als hij daar niet in slaagt, lijdt dat tot hartverscheurende scènes. Zeer emotioneel, je huilt met hem mee.
De aanloop naar de romantische scènes duurt lang, maar is wel goed beschreven. De erotiek zelf is top. Er is wat humor en er zijn verrassende wendingen.

Cijfer: 9

Martine d.d. 12-10-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------------

In het boek dat ik van LH's vorige reeks (Daugthers of Fortune) heb gelezen, deden deze twee personages al mee. Het einde van dat boek is de aanloop naar dit boek.
Archie scoort heel hoog op de geweldige-venten-schaal. En Camilla heel hoog op de in-het-verleden-gekwetste-heldinnen-schaal. Een mooie combinatie om tot een goed verhaal en een eind-goed-al-goed te komen.

Cijfer: 9,5

Marleen d.d. 12-10-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling