ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:35




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:41 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Louisa is heerlijk recht door zee en weet veel te veel van het schandelijke verleden van Hawkhurst. Ze kaatst dan ook regelmatig de bal terug en beledigd hem tot op het bot. Maar is hij echt zo'n losbol? Hoe meer tijd ze met hem doorbrengt hoe meer ze een andere kant van hem leert kennen. Een kant die haar erg bevalt! En hij is ook enorm knap en sensueel en hij kan niet van haar afblijven...

Cijfer: 9,5

Saskia d.d. 15-05-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Zucht, het boek is uit, spijtig. Want ik vind het een fantastisch boek.
Wat een man. Op de Engelse cover staat : Heath will leave you torn between tears and joy. Inderdaad, zo vind ik het ook.
Ik kon het boek niet opzijleggen, heb het meegenomen naar bed om daar nog verder te lezen.
Als het volgende boek vertaald wordt, koop ik het zeker ook, als het te lang duurt, koop ik het wellicht in het Engels. Ik ben al eens gaan zien op de webstek van Lorraine Heath, het gaat over een van de Amerikaanse erfgenames.

Marleen d.d. 29-05-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Een van mijn lievelings CL-schrijfsters.
Met veel plezier begon ik dus aan dit boekje en met veel plezier las ik verder en verder. Erg leuke stukjes en je waant je helemaal in die balzalen. Sensualiteit kan je helemaal aan Heath overlaten en die scènes waren dus ook top.
Ik was ook zeer gemotiveerd om te lezen hóe de hertog erachter zou komen dat hij niet zonder Louisa kon en dat zij het is die hij het hof moest maken en niet Jenny.
Daar kreeg mijn leesplezier even een deuk. Omdat hij zijn lust niet kon bedwingen, moest hij met haar trouwen en had hij geen keus meer en ik had zo graag gewild dat hij die wel had!
Gelukkig zou Heath Heath niet zijn, als het ook daarna niet leuk en romantisch zou zijn geweest, maar dat stukje bleef me wel dwarszitten helaas.
Dus in plaats van de 9 die ik het had willen geven, geef ik het nu een 8.

Girly d.d. 07-08-2009

----------------------------------------------------------------------

Ik ben het met Girly eens.
Ik vond het dit keer toch een beetje braaf qua sensualiteit. Ik had daar meer van verwacht.
Maar het verhaal is mooi en de twee hoofdrolspelers hebben het samen niet gemakkelijk gehad in hun jeugd.
Ook is het eens een keer anders dat ze niet rijk zijn. Meestal heeft een van de twee geld, terwijl er toch sprake is van een titel aan beide kanten.

Beoordeling: 8

Mirjan d.d. 26-08-2009

----------------------------------------------------------------------

Engeland 1888. Lady Louisa Wenthworth en haar broer graaf Ravensley zijn verarmd. Louisa besluit betaalde chaperonne te worden voor de rijke Amerikaanse familie Rose. Jenny en Kate Rose moeten van hun moeder met een titel trouwen. Graaf Ravensley en zijn vrienden Markies Falconridge en hertog ‘Hawk’ Hawkhurst stellen zich kandidaat. Alle drie moeten ze immers met geld trouwen. Hoe meer Hawk achter Jenny aanzit, hoe meer hij beseft dat zijn voorkeur uitgaat naar Louisa.
Het is een mooi verhaal, in het begin misschien wat oppervlakkig, maar daarna met veel diepgang en emoties. Er zijn vele interessante nevenpersonages die allen net genoeg aan bod komen. Ook erotiek is voldoende aanwezig. Het enige wat ik hier verder nog over kan zeggen is: lezen!

Cijfer: 9

Martine d.d. 30-07-2012

----------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling