ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:43




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:38 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Weer zo'n topper! Dat het noodlot zwaar kan toeslaan is in deze roman meer dan duidelijk. Hij heeft 5 jaar onschuldig vast gezeten voor de moord op iemand en zij wordt door verdriet verteerd door het verlies van haar familie. Beide hebben het gevoel alleen op de wereld te zijn en samen overwinnen ze hun eenzaamheid en ik hoef het al niet te verklappen troost slaat om in liefde. Hiermee is natuurlijk niet alles gezegd. Ik zou zeggen: Lezen!! Meer dan de moeite waard!

Mijn cijfer: dikke 8!

Cleopatra d.d. 01-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is het derde deel van een serie, gaat over de jongste broer en is toch mijn favoriet! Wat een ongelofelijk mooi verhaal en zo goed neergezet. Hoe gevoelig deze held en heldin en hoe prachtig neer geschreven hoe deze liefde groeit.
Austin heeft vijf jaar in de gevangenis gezeten voor een moord die hij niet heeft begaan. Als hij vrij wordt gelaten komt hij erachter dat het meisje waar hij van hield met een ander getrouwd is. Verloren en vastberaden gaat hij op zoek naar de echte moordenaar, maar dan ontmoet hij Loree Grant....
Alle boekjes in deze serie zijn echt aanraders!!! En zeker nu één van mijn favoriete series van CL!!!

Mijn cijfer: 10

Karin d.d. 08-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is een geweldig boekje. Het is gewoon een superserie!!

Mijn cijfer: 9

Mascha d.d. 01-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mooi geschreven boekje.

Spannend: soms
humor: niet
Erotiek: genoeg

Cijfer 8,5

Ellen (El) d.d. 27-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit echt een superboekje. De delen die ervoor horen (201 en 271) vind ik zelfs nog beter.


Mascha d.d. 27-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1887. Vijf jaar heeft Austin onschuldig in de gevangenis gezeten, nu is hij weer thuis. Echter Becky, het meisje op wie hij verliefd was, is intussen met een ander getrouwd. Hij blijft niet bij de pakken neerzitten en zint op wraak. Hij is vastbesloten de echte dader van de moord waarvan hij beschuldigd was, op te sporen. Onderweg naar de stad Austin leert hij Loree Grant kennen die hij zwanger maakt en ondanks haar bezwaren trouwt hij met haar. Loree heeft een geheim dat ze angstvallig verborgen houdt.
Dit is een wat moeilijk te beoordelen verhaal, zowel Austin als Loree worstelen met een verleden waarmee ze in het reine willen komen. Dan is er nog de zoektocht naar de echte moordenaar; ik had het niet door wie het was. Het zijn vooral de dialogen die het hem doen, de confrontaties tussen geliefden, tussen vrienden, tussen broers…, ze zijn goed verwoord. Alle hoofd- en nevenpersonages uit de vorige delen komen ook goed aan bod; het is leuk te lezen hoe het met hen vergaan is. Ook de epiloog, die zich in 1898 afspeelt, vond ik geslaagd.

Cijfer: 8

Martine d.d. 16-06-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een waardige afsluiter van de Texas Trilogie. Ook dit deel is met goed uitgewerkte karakters. De personnages uit de vorige delen komen ook aan bod. Verrassende ontknoping... Dat smaakt naar nog maar Lorraine Heath!

Marleen d.d. 09-02-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling