ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:34




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:37 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het is een beetje raar misschien, maar na het lezen van een heel krachtig boek (de VS van CP), vind ik het erg moeilijk een objectief oordeel over dit boekje te geven. Toch moet ik het een kans geven.
Ik werd wat kriegelig van de tranen die wel heel erg snel bij Amelia over de wangen rolden.
Toch is het een schat van een vrouw. Evenals Amelia heeft Houston een "oorlogsverleden" waar beiden proberen mee om te gaan. Ik vind de karakters liefdevol beschreven, daarom lag ik om half 3 's nachts waarschijnlijk nog te lezen!
Humor zit er ook wel in, al is het niet overmatig. De jongste broer Austin zorgt voor leuke noten in dit boek als hij zich volgens zijn oudste broers niet netjes gedraagt als er een dame in het gezelschap verkeert. Kort gezegd: Zeker het lezen waard!

Hanny d.d. 26-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit vond ik echt een leuk boekje, Houston is in het begin zo gesloten maar dat veranderd gelukkig wel. Amelia heeft slechte dingen meegemaakt maar ziet een toekomst vol dromen.
Vanaf het begin begon het boekje goed, hun relatie bloeit steeds verder op. Even had ik het gevoel in me boekje te zijn beland, maar dat was dus niet zo!

Mijn cijfer 9,5

Hannie d.d. 22-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is het eerste deel van wat ik vind een geweldige serie van CL. Echt een beregoed verhaal over een postorderbruid die verliefd word op de verminkte broer van de man met wie ze moet trouwen.
Alle boekjes in deze serie zijn echt aanraders!!! En zeker nu één van mijn favoriete series van CL!!!

Mijn cijfer: 9

Karin d.d. 08-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een geweldig boekje!
Ik ben helemaal verliefd op de gebroeders Leigh. Dit is een boekje met Houston, die dus helemaal niet knap is, maar getekend door de oorlog. Hij heeft behoorlijk wat littkens op zijn gezicht, maar Amelia valt toch als een blok voor hem. Ook al is ze als postorder bruid voor zijn broer gekomen.

Mijn cijfer: 8,5

Mascha d.d. 01-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1876. Amelia Carson trekt als postorderbruid naar Texas. Het is echter niet Dallas, haar toekomstige echtgenoot, die haar komt ophalen, maar diens in de burgeroorlog zwaar verminkte broer Houston. Houston lijdt onder zijn verminkingen, hij is een oog kwijt en heeft veel littkens. Hij lijdt echter ook op andere manieren die in de loop van het verhaal verteld worden.
Het verhaal is gewoonweg prachtig. De beschrijvingen van de opbloeiende liefde tussen Houston en Amelia zijn zeer mooi en pittig verwoord; beiden zie je echt evolueren door het verhaal heen. Ook de confrontatie tussen de broers is op zeer emotionele wijze beschreven. Er is ook wat spanning en humor. Erotiek is er niet, maar dat stoorde mij niet. Broers Dallas en Austin, de jongste, krijgen elk hun eigen verhaal in deze driedelige reeks

CIjfer: 9

Martine d.d. 16-06-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze heb ik in het Engels gelezen. In één woord GEWELDIG! Een zakdoek kwam ook van pas.
Dit wil ik er nog aan toevoegen: Houston mocht dan een wel een lichamelijk gebrek hebben, zijn broer Dallas had dat ook: een dikke zwarte snor!

Marleen d.d. 09-02-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een schitterend boek! Ik heb er echt van genoten. Ook het verhaal over Dallas en hun andere broer gelezen. Stuk voor stuk erg mooie boeken.

Petra d.d. 09-02-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling