ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:28




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 mei 2012 19:59 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Eindelijk een verkoperspraatje op de achterkant van de kaft dat wél klopt. Deze schrijfster stelt me nooit volledig teleur. Ik wed dat haar boeken in het Engels nóg beter zijn.
Dat de vrouw een keer 'vreemdgaat' heb ik nog niet eerder gelezen, dus dat vond ik origineel. Dat de man vervolgens heel wat vrouwen pakt, vind ik altijd wat minder, maar ach, hij had zijn vrouw na zijn huwelijk dan ook met zijn broer in bed gevonden. Dus geheel onlogisch vind ik dat niet.

Morgan is een trotse man die eerst heel hard is tegen heel veel mensen en vooral tegen Claire, en later echt zo heerlijk ontdooit. Dan blijkt wat voor fantastische vent hij is. Ik moet zeggen, ik werd zelf ook een beetje verliefd!
Claire is een sterke vrouw die zich niet snel uit het veld laat slaan. Niet door haar vervelende man, met wie ze toch helemaal getrouwd wil zijn, maar ook niet door de vervelende maîtresse die nog telkens even om de hoek komt kijken.
De bijrol van het zusje Beth maakt het hier en daar irritant, maar was ook wel leuk omdat Morgan telkens Beth met Claire vergelijkt en Claire komt er toch beter uit en krijgt zo ook een beetje haar eerste Seizoen.

De laatste hoofdstukken waarin verwijdering en iets ergs nog gebeurt: Ik ben ook echt hier en daar gewoon van ongeloof opgesprongen en heb NEE geroepen. De buren waren zeer geamuseerd hierdoor (…).

Een boek dat mij dus wel heeft gegrepen, hier en daar grappig (maar ik lach om de domste dingen, dus of dat nu humor is?) en wat toch wel een favorietje is. Dit heb ik de afgelopen weken nog niet echt gehad bij het lezen van een CL.

Cijfer: 10!

Alicia d.d. 22-09-2011

-----------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling