ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 17:01




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 802 - Eeuwige belofte
BerichtGeplaatst: 12 maart 2010 15:12 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Geweldig mooi boek met een lach en een traan. Lauren Fairfield en Tom Warner komen elkaar tegen in Texas waar ze beiden wonen. Ze zijn dan 14 en 16 en raken bevriend en er bloeit een jeugdige liefde op. Dan verhuist Lauren naar Engeland, omdat haar moeder met een lord getrouwd is. Ze beloven te schrijven, maar er komen nooit brieven. Na 10 jaar staat Tom op de stoep, niet als arme weesjongen, maar inmiddels als Graaf van Sachse. Maar in 10 jaar tijd veranderen mensen en hun verlangens en verwachtingen. Zullen ze samen nog een toekomst hebben?

Lauren is leuk, ze heeft zich aangeleerd om zich als een lady te gedragen maar in haar hart verlangt ze terug naar Texas. Tom is opeens een graaf die moet wennen aan het strenge keurslijf en alle regels. Hij vraagt aan Lauren of zij hem wil helpen. Hij is uiteraard superknap en ook om te smelten zo lief voor haar. De spanning en erotiek is echt super tussen die twee. En op het laatst heb ik echt zitten janken als hij haar verteld wat er in de brieven stond die hij haar geschreven heeft, maar die ze nooit heeft ontvangen.

Ik vond het bijna een 10 waard ware het niet dat hij haar steeds Mop noemt en dat ging op een gegeven moment irriteren. Daarom een 9,5.

Saskia d.d. 05-03-2009

----------------------------------------------------------------------

Ik heb genoten van dit verhaal! Heerlijk!

Vooral die ene zin vond ik zo mooi: "En jij bent ook mijn dochter: niet van mijn bloed, maar wel naar mijn hart."

Het is een zin uit een HR, maar had zo van deze tijd kunnen zijn.

Wat mij betreft een aanrader.

Romkje d.d. 16-04-2009

-------------------------------------------------------------------------

Hier heb ik nu weer eens echt van genoten. Het houdt maar niet op. De liefde tussen twee mensen die zo sterk en mooi kan zijn. Mooie romans, leuke humor, eigen willetje van beide kanten.

Beoordeling: 9,5

Nicole d.d. 28-05-2009

-------------------------------------------------------------------------

Prachtig verhaal! En spanning en erotiek tussen de twee hoofdrolspelers kan je wel aan Lorraine Heath overlaten.
Ik had ook een heel apart gevoel bij het feit dat Tom zoveel brieven had geschreven die Lauren nooit ontvangen had. Zooo zielig...
Maar gelukkig vinden ze elkaar na al die jaren weer.

Beoordeling: 9

Mirjan d.d. 02-10-2009

-------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling