ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 13:50




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 sep 2015 15:00 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Ik had op vakantie nog een zeemansverhaal meegenomen en normaal is dat geen succes, want ik ben nu eenmaal niet zo van de kapiteins en piraten en zo.

Gelukkig hebben we hier een kapitein en een boefje in één, wat Tristan alweer een interessanter persoon maakt. Wat dit verhaal veel beter maakt is dat ze niet de hele tijd op die boot vertoeven. Eigenlijk is dat al best snel bekeken, maar de relatie krijgt echt wel een sneltreinvaart. Het wordt pas echt leuk vanaf ongeveer bladzijde 120, want dan heb je de zo goed als verloofde Anne die Tristan toch wel heel interessant vindt, maar Tristan wordt een beetje uitgespuugd door de gemeenschap. Zonder reden natuurlijk, maar Tristan krijgt genoeg reacties waardoor hij beter weg zou kunnen blijven. Dat hij dat niet doet maakt hem natuurlijk een echte held.
Het boek leest gewoon lekker vlot weg en dat heeft weer echt te maken met Heath. Het verhaal op zich is namelijk niet heel bijzonder, maar de personages en haar schrijfstijl die toch ook weer goed is, worden overgebracht in de vertaling en maakt dit weer een prachtboek.
Eerlijk is eerlijk, zijn broer Sebastian vond ik toch nog een tikkeltje leuker.

Cijfer: 8,3

Alicia d.d. 15-7-2013

----------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boek had ik vorig jaar al in het Engels gelezen en toen het in het Nederlands uitkwam, heb ik het nog eens gelezen. Alle boeken van Lorraine Heath vind ik de moeite waard. Op golven van geluk vond ik wel niet haar beste, maar toch het herlezen waard. Qua inhoud ga ik met Alicia akkoord.
Ook van mij krijgt het 8,3.

Marleen d.d. 16-07-2013

----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling