ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 17:45




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:20 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wat een heerlijk boek is dit. Te gekke held oh man!!! Waarom bestaan zulke mannen niet in het echt, deze gast is te mooi om waar te zijn. Ik heb 'm in één keer uitgelezen. Grappig dat je in die tijd ook gewoon stiekem weg kon lopen en ergens in het geheim trouwen zoals in Vegas nu. Al denkt onze vrouwelijke personage daar heel anders over! Die vond het namelijk niet echt grappig.

Mijn cijfer: 8

Isabella d.d. 27-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De eerste 160 bladzijden komen de hoofdfiguren (Colin en Gillian) elkaar nauwelijks tegen, maar wanneer ze dan eindelijk veel met elkaar te maken krijgen, is het een en al seks en is de liefde binnen één week beklonken.
De rest van het verhaal zit ook niet erg logisch of spannend in elkaar zodat het geheel dus niet echt een boeiend verhaal is. Aan de andere kant verveelt het ook niet echt, dus kan het verhaal ook niet saai genoemd worden. Aardig dus.
En perfecte mannen zoals Colin, die bestaan niet, zelfs niet in een HR!

Mijn cijfer: 6

Petra d.d. 09-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leuke hoofdpersonen: Colin is echt een schatje, ik was er helemaal weg van. Gillian is in het verhaal ook een schatje.
Leuke relatie tussen hoofdpersonen: Ze hadden een erg leuke relatie, doordat het zo goed verliep had ik het boek ook sneller uit dan ik zelf had verwacht. Gillian en Colin gaan in het begin gelijk goed met elkaar om.
Knetterende dialogen: Mwah... Het is niet knetterend maar als je sommige dingen leest kan er wel een glimlach opkomen, of het is erg lief, Of tja gewoon erg leuk.
Spanning: Ik vond het wel een beetje spannend toen die Joe weer terug kwam, ik dacht toen echt dat ze wéér werd ontvoerd maar ergens had ik kunnen weten dat dat niet zo zou zijn.
Humor: Er is eigenlijk geen humor in dit boekje vind ik. Op dat gebied had het wel beter gemogen maar ik vond het nog steeds erg leuk en het las lekker weg.
Erotiek: Erg leuk, het was niet teveel erotiek maar ook niet teweinig. Gewoon precies goed genoeg om het verhaal niet daaromheen te laten draaien.
Origineel verhaal: Tot zover ik weet, heb ik nooit verhalen gelezen dat iemand met 3 vrouwen trouwde en ze gebruikte voor zus en zo. Ja, wel origineel dus.
Leuke bijfiguren: Ik ben benieuwd of Daniel en Miranda iets krijgen, dus hopelijk komt daar ook nog een boekje over. En ik ben ook zeer benieuwd naar Jarrod en misschien wel Sarah mocht dat zo zijn.

Hannie d.d. 30-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem net uit, erg leuke cl.

Mijn cijfer: 8

Jacquelien d.d. 31-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het wel een goed verhaal, maar deel 1 'De vrijgezellenclub' vond ik stukken beter!!

Hanny d.d. 31-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een mooi verhaal. Ik vond het alleen jammer dat de held zo toe gaf om met de heldin te trouwen. Ik had het leuk gevonden als hij haar eerst het hof had gemaakt. Ze hebben helaas niet echt voor elkaar moeten vechten.

Mijn cijfer: 7,5

Chantal d.d. 05-09-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het verhaal zeer mooi. Spannend, romantisch, leuke vent, toffe dame. De andere delen vond ik ook goed.

Cijfer: een 8.

Veerleke d.d. 18-09-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling