ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:35




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:18 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit boekje was een leuke verrassing. In ieder geval de beste van Rebecca Hagan Lee die ik ooit heb gelezen.
De relatie tussen de twee hoofdpersonen is heel leuk. Tijdens de huwelijksnacht spettert de erotiek van de bladzijden, grappig en oprecht. Het is jammer dat ze lange tijd gescheiden zijn, maar dat hoort wel bij het verhaal (hij is tenslotte getrouwd omdat hij in de oorlog gaat vechten). Het enige dat echt jammer is aan dit verhaal is de Vrijgezellenclub, een nogal kinderachtig gedoe.
Ik heb genoten van het boekje en het in één ruk uitgelezen (en dat is al weer een tijdje geleden voor het laatst gebeurt).

Mijn cijfer: 8-

Petra d.d. 19-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leuke hoofdpersonen: Griffin is een lekkertje en heeft gevoel, om zich aan te mogen sluiten bij het leger moet hij van zijn vader voor hij vertrekt trouwen. Alyssa vindt alleen haar tuin belangrijk, en wil graag bij haar bemoeizuchtige moeder weg. Hij koopt haar vader om met een fokhengst en hondenkennel om met haar te mogen trouwen!
Leuke relatie: De relatie begint wel heel snel meteen in het begin van het boekje maar past wel goed hierin. Kort, maar heftig.
Knetterende dialogen: Nee.
Spanning: Mwah.
Humor: Mwah.
Erotiek: Als ze net getrouwd zijn en de dagen erna doen ze niet anders.
Origineel verhaal: Ja, ik vond alleen die regels van de vrijgezellenclub wat onnozel.
Onverwachte ontwikkelingen: Nee.
Leuke bijfiguren: Ja.
Ik ben benieuwd of er ooit een cl verschijn met lady Miranda en de hertog van Sussex!

Jacquelien d.d. 30-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit verhaal echt super!!
Alyssa en Griffin waren echt leuke personages en ook de bijfiguren waren leuk. De regels van de club waren inderdaad een beetje onnozel.
En ik ben ook benieuwd naar Miranda en Sussex, of dat nou echt wat wordt!!

Annabel d.d. 22-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze ook gelezen, nou ja, heb een heel stuk overgeslagen omdat ik heb niet zo vond. Het is een aardig verhaal, maar meer enthousiasme kan ik er niet voor opbrengen. Vind het soms een beetje kinderlijk geschreven. Humor of spanning heb ik ook niet in gevonden.

Karin d.d. 25-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een leuk verhaal, dat leest als een trein. Griffin en Alyssa die zo goed bij elkaar passen, gescheiden door de oorlog en daarna toch elkaar weer moeten accepteren. Ik vond het ook best verrassend dat Alyssa zo vrij was qua sexualiteit en er zaten ook wat verrassende elementen in wat betreft de erotiek.

Mijn beoordeling: heel goed

Monique d.d. 25-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heel leuk! geweldig!
Alhoewel de twee hoofdpersonages een groot deel van de tijd gescheiden leven (het mannelijk hoofdpersonage gaat een week na hun huwelijk in het leger en komt pas meer dan een jaar later terug), verveelt het boekje nooit. Alyssa's liefde voor tuinieren geeft leuke en verrassende situaties. Ook haar vaders meest geliefde tijdverdrijf geeft aanleiding tot leuke stukjes. Grote hartstocht tussen Griffin en Alyssa.

Mijn cijfer: 8+

Sara d.d. 06-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vond het een heel leuk boek. Zeker interessant dat wel. Er zat erotiek in. Het was een goed verhaal, maar de andere delen vond ik toch ietsjes leuker. En nu ik ze allemaal gelezen hebt kom ik steeds meer tot de conclusie dat de vrijgezellenclub helemaal niet zo geheim is. Bij dit boek irriteerde ik me wel aan de vrijgezellenclub met hun stomme regels. In de andere delen niet.

Spanning was er niet echt.
Erotiek spatte er vaak wel van af
Humor was er wel, moest om sommige dingen lachen

Cijfer: 7

Chickening d.d. 02-07-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boek vind ik de beste van de serie.
Zeker Alyssa vond ik een leuke en vriendelijke vrouw. Griffin zag ik al helemaal voor me. Wat was hij mooi en knap beschreven. Ik werd bijna zelf verliefd op hem!

Mijn cijfer: 9

Chantal d.d. 05-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een prachtig boekje, in één keer uitgelezen.
Ik heb meteen alle boekjes van deze schrijfster via MP gekocht.
Ik hoop dat de rest ook zo goed is.

Cijfer: 10

El d.d. 17-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een mooi verhaal. Goed gevonden en leuk gebracht.

Daarom geef ik het ook een 7

Denise d.d. 17-10-2007


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling