ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:24




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 457 - Als een wonder
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:16 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het is maar goed dat ik dit boekje tijdens deze drukke feesttijd heb gelezen, want ik heb er geen seconde van wakker gelegen.

Dit is een verhaal waar smaak nog kraak aanzit. Gewoon een verhaal, geen spannend of bijzonder verhaal, geen knetterende dialogen, geen passionele verhouding, gewoon nergens geen vuur, nog niet een vlammetje.
Gewoon een verhaaltje over twee aardige mensen die verliefd op elkaar zijn. Wanneer aan het einde van het boekje toch nog een poging wordt gedaan een beetje hitte aan de boel toe te voegen en een liefdesscene wordt beschreven, voelt het bijna voyeuristisch aan .

Dit boekje is overigens een rechtstreeks vervolg op boekje nummer 366.

Mijn cijfer: 5

Petra d.d. 30-12-2003

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het best een aardig boekje. Niet veel passie en de "held" of hoe je hem hier ook in kan noemen vond ik ook nogal softy. Dat ie geen cakejes meer at vond ik trouwens wel schattig. Of was dat niet in dit boekje? Het voorgaande deel vond ik trouwens wel goed. "De Maitresse" als m'n geheugen me niet in de steek laat. Best wel wat humor en aardig wat passie. Ook leuke hoofdpersonen.

Romantic d.d. 10-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was een behoorlijke tegenvaller, na deel 1 gelezen te hebben. Het gaat over de zoon van deel 1 die erachter komt wie nu eigenlijk zijn moeder is.
Mariah is een leuk meid, maar ik had meer verwacht van Kit. Hij is nogal een softy. Ze worden behoorlijk snel verliefd op elkaar en dat is dan ook het hele verhaal. Er nergens spanning te vinden en de erotiek op het einde viel me zwaar tegen.

Mijn cijfer: 5,5

Mascha d.d. 20-06-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling