ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:27




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 maart 2010 13:30 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Pff... wat een heerlijk boek!! Ik heb het echt in één ruk uitgelezen met een brok in mijn keel en vlinders in mijn buik.
Maria is een vrouw die weet wat ze wil en doordat ze haar jeugd heeft doorgebracht met Philip, is ze absoluut niet bang voor deze stijve en snobistische markies. Het was niet de bedoeling dat ze elkaar ooit nog zouden tegenkomen, maar als Maria een patisserie opent direct naast het huis van de markies, is een hernieuwde kennismaking niet meer te vermijden. Langzaam kom je erachter dat Philip helemaal niet zo afwijzend tegenover Maria staat en dat hun jeugdverleden diepe indruk op hem heeft gemaakt. Hij heeft echter wat roestige ideeën over standsverschillen en de verantwoordelijkheden van een markies en dat veroorzaakt veel heftige discussies en daaruit voortkomende verhitte vrijpartijen.

Cijfer: 9,5 (de ontknoping had nog ietsje beter gekund, dan was het een 10 geweest)!

Saskia d.d. 26-04-2009

-------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boek wel oké. Een beetje te hoopvol naar mijn smaak, een hertog die trouwt met een dienstmeisje?
Het KAN natuurlijk, maar ik vind het toch niks. In die tijd gebeurde dat helemaal niet en ik hou toch wel van een realistisch verhaal.

Verder niks mis met de hoofdpersonen, maar het verhaal zelf was ook wel saaaaaaaaaaai. Geen complotten, moorden, spanning of mysteries. En dat vind ik toch wel fijn in een boek.
Maar dat is natuurlijk helemaal persoonsgebonden!

Laura d.d. 13-05-2009

-------------------------------------------------------------------------------------

Wat een leuk boek!
Ik vind Maria een hele leuke meid met veel humor. Ze weet wat ze wil en daar gaat ze ook voor…
Philip? Ha ha! Hij is echt een stijve hark, maar toch ook heel leuk. Samen zijn ze nog leuker.
Dit boek staat garant voor leuke discussies, humor, verdriet en goede erotiek!

Cijfer: 9+

Priya d.d. 22-10-2009

-------------------------------------------------------------------------------------

Geweldig boek!! Dit krijgt van mij een 10 en zal ook nooit mijn boekenkast verlaten!

Riannah d.d. 03-02-2010

-------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een leuk boek, maar niet super!
Het was nogal langdradig en dat eromheen gedraai was helemaal niet interessant weergegeven.

En dan dat aanzoek, horrible! Maar verder wel aardig.

Ariel d.d. 03-02-2010

-------------------------------------------------------------------------------------

Maria Martingale ziet haar droom een eigen banketbakkerij te hebben, eindelijk uitkomen. Spijtig genoeg is het pand dat ze wil huren vlak naast het huis gelegen waar Philip Hawthorne, markies van Kayne, tijdelijk woont. Ze kennen elkaar al sinds hun jeugd. Maria’s vader was immers de kok van de Kaynes. Nu ze elkaar na 12 jaar opnieuw ontmoeten, is Philip vastbesloten zich zo snel mogelijk van haar te ontdoen.
Ik vond het een schitterend verhaal. Knap om te lezen hoe Philip zijn hele denkwijze moet veranderen, moet aannemen dat, hoewel Maria van een lagere klasse is, ze toch aan hem gelijk is.
Maria maakt het hem niet gemakkelijk. De interactie tussen beiden is goed verwoord. Er zijn mooie romantische momenten wanneer Philip toegeeft aan zijn emoties. De erotiek is ook goed. Mooie bijrol voor Lawrence, de verstrooide broer van Philip. Ook Maria’s vriendinnen Emma en Prudence uit de voorgaande delen komen aan bod.

Cijfer: 9

Martine d.d. 06-07-2015

-------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling