ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:33




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 feb 2009 01:56 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Zucht, wat een boekje …

Eenmaal met mijn neus in dit boekje is hij er niet vaak meer uitgekomen. Het verhaal was dan ook uit voor ik er erg in had! Jeetje, ik had nog veel meer willen lezen over Rhys en Prudence.
Niet dat verhaal geen einde kent, maar ik ben zelden zo geneigd om meer over twee mensen te lezen.
Ze hebben me kunnen boeien van het begin tot het einde. Mmooie dialogen, mooie erotiek, leuke bijrollen en een beetje humor. En, alhoewel ik me soms behoorlijk heb geërgerd, ben ik er helemaal weg van.

Beoordeling 9,5

Nicole d.d. 09-01-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een erg leuk boek. Mooi hoe Prudence met haar onschuld en haar oprechtheid de donkere kant van Rhys langzaam weet te verlichten.
Hij begint aan het avontuur met alleen maar donkere motieven, maar hij wordt steeds vaker gedwongen om over zijn motieven en zijn toekomst na te denken.

Beoordeling: 8,5

Saskia d.d. 12-01-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een goed boekje. Verhaal, humor en erotiek ... het was allemaal goed. Alleen vond ik het boekje 'De perfecte kandidaat' van deze schrijfster veel beter. In dat boekje keek ik uit naar iedere ontmoeting tussen de beide hoofdpersonen en dat had ik in dit boekje minder. Zij vond hem van het begin al leuk en hij haar, er was alleen dat geldprobleem. Dat maakte het minder spannend. Maar voor de rest ... een 8,5!

Girly d.d. 15-01-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Naaister Prudence Bosworth blijkt de onwettige dochter te zijn van een steenrijke Amerikaan, van wie ze zijn hele fortuin kan erven, op voorwaarde dat ze binnen het jaar trouwt. Rhys De Winter is een hertog die volkomen bankroet is en diep in de schulden zit. Hij waagt zijn kans bij Prudence.
Alles loopt een hele tijd goed en Prudence houdt al snel van hem tot ze achter de waarheid komt en ze hem dumpt. Rhys beseft te laat dat hij van haar houdt en bedenkt een plan haar terug te winnen.
Prudence is wat naïef en ze laat over zich heen lopen door haar oom en tante die nooit eerder naar haar omkeken.
Rhys is een losbol, hij is de dupe van de spilzucht van de vorige hertogen. Hij is ook de dupe van zijn titel, die hem ervan weerhoudt te werken voor zijn geld.
De erotiek is goed. Een nevenpersonage is Rhys moeder; hun relatie is zeer slechts in verband met het verleden. Ik had een confrontatie verwacht, die is er niet gekomen. Mooi einde.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 06-07-2015

---------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling