ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 23:09




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 863 - Inspireer mij
BerichtGeplaatst: 08 mei 2010 12:11 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Ook al zo'n fantastisch boek. Waar het bij 'Een wereld van verschil' op het eind me een beetje in de steek liet, gaat het hier de hele tijd goed. Sebastian vind ik echt een fantastische man en Daisy is echt altijd eerlijk. Rol van tante Mathilda was een beetje overbodig, maar dat maakte verder weinig uit. Het eind heerlijk zoetsappig, dat vond ik in dit boek wel goed te doen.

Cijfer: 9

Ariel d.d. 10-02-2010

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond alle boeken uit deze serie leuk, behalve deze. Dat hij verslaafd was aan cocaïne vond ik meteen al een afknapper en daar kwam ook bij dat ik vond dat hij vaak zeurderig overkwam, vooral over zijn 'writer’s block'. Dus ik had weinig zin om verder te lezen. Het einde leek trouwens voor mij te veel op The Wicked Ways of a Duke.

Arabella d.d. 10-02-2010

---------------------------------------------------------------------------------------

Dat hij verslaafd aan cocaïne is geweest vond ik juist prima.

Dat hij zo zeurde over zijn 'schrijfblokkade' kwam niet door hém, maar door de schrijfster! Zíj bleef maar doorleuteren! Zo kan ik ook wel een verhaaltje schrijven en in andere woorden herhalen wat dus al eerder geschreven is...

Pas na bladzijde 200 begon ik het boekje echt aardig te vinden.

Hanny d.d. 22-02-2010

--------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit een van de mindere van Laura.
Ik kon de spanning niet echt voelen tussen de twee hoofdrolspelers, maar dan nog is het een 8,5 waard.

Riannah d.d. 14-02-2010

--------------------------------------------------------------------------------------

De graaf van Avermore, Sebastian Grant, een bekend schrijver is al jaren zijn inspiratie kwijt. Zijn uitgever, Marlowe uit CL 714, stelt Daisy Merrick aan als zijn hulp om zijn boek af te krijgen. In ruil daarvoor moet Sebastian haar helpen met haar boek.
Ik vind dat Sebastian nogal veel met zichzelf bezig is. Daisy heeft haar handen vol aan hem. Ze is een doorzetter en slaagt erin hem weer aan het schrijven te krijgen, maar wanneer hun relatie te persoonlijk wordt, geeft hij het weer op.
Ik vond het nogal eigenaardig dat Daisy een maand op zijn terugkeer zat te wachten. Ik had verwacht dat ze hem achterna zou gaan om eens goed aan zijn oren te trekken. Op het einde van het verhaal is hij terug en is alles ineens koek en ei. Dat werd te snel afgehandeld. Een afknapper.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 06-07-2015

--------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling