ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 20:14




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 15:08 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Zoals ik al zei bij de andere beoordeling van Diana Groe, ik ben dol op Vikingen. En deze heeft me nog lang bezig gehouden. Ik kende Jorand al uit het eerdere boek, waar hij nog een jongen was. Nu volwassen en een grote, brede man.
Brenna moet eerst niets van hem weten, hij is immers een Viking. Mét geheugenverlies! Wie weet wat voor een verleden hij werkelijk heeft. Het is misschien maar beter niet te veel voor hem te gaan voelen, hoe aantrekkelijk en leuk hij ook is.
Maar hij is al snel geen vijand meer van haar familie en haar vader vindt het een goed idee om hem met haar te laten trouwen. Het huwelijk wordt een handfast. Voor een jaar en een dag. Daarna mogen ze beslissen hoe het verder moet tussen hen.
Onderweg naar Dublin probeert hij echt Brenna's vertrouwen te winnen, wat steeds beter gaat. Maar zij heeft ook haar geheimen.
De hele tijd wilde ik zo graag dat het goed kwam tussen hen en Diana Groe heeft dat heel lang spannend weten te houden. Volgens mij heb ik dit boek al zo'n vijf keer gelezen en ik blijf het uit de kast pakken.

Van mij krijgt het een 9.

Annemiek d.d. 31-10-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Ierland. Prinses Brenna en haar zus vinden op het strand een bewusteloze Viking die zijn geheugen kwijt blijkt te zijn. Na een heldendaad mag hij als beloning met Brenna trouwen. Ze vertrekken samen richting Dublin, beiden op zoek naar hun verleden.

Het is een boeiend en spannend verhaal met heel wat onverwachte en verrassende wendingen, goede dialogen, interessante nevenpersonages, ook Bjorn en Rika uit CL 653 komen even aan bod. Er is net genoeg erotiek.

Beoordeling: 8,5

Martine d.d. 26-04-2010

--------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling