ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:53




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 mei 2012 21:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wat een lief en overheerlijk boek was dit!
Cameron, maar ook Ainsley, hebben iets met knoopjes. Schattig, ik kan niet anders zeggen.
Hier een quote die iets over Cameron zegt:

‘Hij liep daar als een god die de wereld in zijn macht heeft. Gewend om dames hijgend achter te laten’.

Beiden hebben littekens, zowel letterlijke als figuurlijke. Ik hield van beiden, eigenlijk al vanaf het begin van het verhaal. Ze hebben vreselijke dingen meegemaakt en daardoor zijn ze bang aan sommige situaties toe te geven.

Afgezien van die vreselijke dingen zijn het sterke mensen gebleven. Een humorvol stel is het ook. Werkelijk heerlijke dialogen.

Ach, het is wel duidelijk dat ik weer eens van een boek genoten heb. Ik durf het dan ook van harte aan te raden!

Hanny d.d. 08-04-2012

----------------------------------------------------------------------------------------------

Tjonge jonge, wat een pracht van een boek. Ik heb het echt in één ruk uitgelezen. Ainsley (een naam waar ik echt niet aan kon wennen) is een fantastische vrouw. Lekker koppig, heerlijk ondeugend en ach, ze deinst niet terug voor een gesloten deur. Koningin Victoria komt er gelukkig bijna niet in voor, het hele fiasco om bepaalde brieven is ook niet eens een heel groot deel van het boek.
Cameron is zo'n heerlijke vent. Hoe ze elkaar aanraken, zoenen en wat al niet meer, is echt de spil van het verhaal. Erotiek genoeg dus.
Cameron is wel een beschadigde man, Ainsley heeft ook wel een beetje 'schande' achter haar naam staan. Ik had echt medelijden af en toe met Cameron (maar dat zegt ook veel over mijn meeleven met een boek)
Ze vallen als een blok voor elkaar, maar voordat alle problemen opgelost zijn duurt het nog wel even.
Toch is het een heerlijk boek, ook leuk met de bijpersonages van de andere MacKenzies.

Ik vond Hart een eikel, maar ik ben momenteel benieuwd naar zijn verhaal met Eleanor. Dus hopelijk word dat snel vertaald.
Jennifer is één van mijn favoriete schrijfsters en heeft zichzelf weer ruim bewezen.

Een dikke 10 voor het hele verhaal en dit heerlijke stel.
Een halve punt aftrek voor de vertaling, af en toe liep het niet echt lekker.

Alicia d.d. 30 april 2012

----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling