ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:19




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 mei 2012 19:12 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wat een fantastisch boek is dit! Ik heb het echt in een mum van tijd uitgelezen en dat vond ik echt jammer.
Mac is een fantastische vent, heel stoer, kunstzinnig en is ook nog steeds dolverliefd op zijn vrouw. Isabelle is een fantastische vrouw, laat zich niet makkelijk afleiden (althans, alleen als ze het echt niet wil).
Dit keer was het leuk dat ze al een voorgeschiedenis hebben, er komen hier en daar wel stukjes van het verleden naar voren, maar nog iets te weinig naar mijn smaak. Wat ik leuk vind is het feit dat ze niet wraakzuchtig naar elkaar toe zijn ondanks een verbroken relatie. Wel een beetje ongeloofwaardig dat ze elkaar direct wel mogen, maar ik vond het niet storend.

Het hele 'mysterieuze' van de vervalser van Macs schilderijen trad absoluut niet op de voorgrond. Aan de ene kant jammer, omdat er op de achterkant nogal wat heisa over wordt gemaakt en aan de andere kant vond ik dit veel prettiger om te lezen.

Leuke bijpersonages. Ian en Beth kwamen naar voren en ook de andere broers en er wordt ook weer een beetje over hen onthuld wat me alleen maar nieuwsgieriger maakt naar Cam en Hart.

Een dikke 9,5 voor dit boek!

Alicia d.d. 07-04-2011

------------------------------------------------------------------------------------------------

Geweldig!
Het leest als een trein.
Helemaal verliefd op Mac, want wat een geweldige man! Zo liefdevol naar zijn vrouw toe. Zelfs in de tijd dat ze uit elkaar zijn.
Isabella is een sterke persoonlijkheid die dol is op haar man, maar op de juiste momenten voor haar zelf weet te kiezen.

Absoluut een aanrader!

Romkje d.d. 22-5-2012

------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boek vond ik toch niet zo goed als het eerste uit deze reeks, maar het is natuurlijk wel goed. Mac en Isabella maken het zich toch wat moeilijk. Mac is kunstenaar en trekt zich in het begin van hun huwelijk niet genoeg aan van Isabella, waardoor, samen met het onverwerkte verdriet, de verwijdering ontstaat. Terug bij elkaar komen gaat niet vanzelf en gelukkig maar, want anders hadden we geen boek.

Cijfer: 8,5

Marleen d.d. 11-11-2012

------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling