ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 15:49




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 sep 2015 13:32 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Eigenlijk had ik er het geld niet voor, eigenlijk heb ik nog genoeg andere candlelights ongelezen liggen, maar deze moest ik gewoon lezen! Hart komt in de andere delen als een grote klootzak over en zelfs in dit boek komen de slechte kanten van zijn karakter ook wel weer naar boven. Toch is het allemaal niet zo slecht en doet Hart (wel een irritante naam overigens, maar titel dan wel weer goed gevonden) alles vanuit een goed en vriendelijk hart. Kijk, daar hou ik wel van.

Eleanor is de goedheid zelve en wil eigenlijk best graag trouwen met Hart, ondanks zijn verkeerde dingen. Het gaat eigenlijk dan ook heel gemakkelijk hoe ze weer bij elkaar komen. Naar mijn idee iets té gemakkelijk, maar er moet dan ook nog wat ruimte komen voor verwijdering en spanning, dus vooruit, dat is ook wel weer goed gemaakt.

De broers, vooral bijzondere Ian, komen er veelvuldig in voor en het maakt dit echt een familieboek. Aan de ene kant leuk en hartverwarmend, aan de andere kant hadden Hart en Eleanor nog wel wat meer alleen mogen zijn.

Een heel fijn boek. Ik ging er met een rap tempo doorheen en het is heerlijk feel good. Ook wel leuk om te lezen hoe hun relatie, terwijl ze verloofd waren, eruit zag.

Het is beter wel alle delen achter elkaar te lezen, want welke gekke/gevaarlijke gebeurtenissen eerder hadden plaatsgevonden (maar die hier wel worden genoemd), was ik allemaal alweer vergeten.

Cijfer: 8,5

Alicia d.d. 11-11-2012

-------------------------------------------------------------------------------------

Dit boek heb ik deze maand uitgekozen om als eerste te lezen, de andere heb ik vorige maand gelezen. Maar desondanks was ik toch al veel vergeten. Niet iedere broer is even goed blijven hangen in mijn geheugen.

De vier broers zijn een beetje gek. De ene wat meer dan de andere. Vanuit dat opzicht bekeek ik dus ook Hart, maar niet als een klier. Gedreven is hij wel en hij heeft het beste voor met zijn broers. Aan de vader van het viertal zat trouwens nog een groter steekje los.

Ik vond het ook leuk om te zien hoe het intussen met de andere drie broers gaat. Het is dan ook aan te raden de boeken in volgorde te lezen.
In de vier boeken is meer dan genoeg ruimte voor romantiek en hartstocht.

Cijfer: 8

Marleen d.d. 11-11-2012

-------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling